Podno planine Klek, poznate po legendama o mističnim bićima, vješticama i vilama, smjestio se Ogulin, grad bogate i bajkovite povijesti. Upravo u ovom čarobnom mjestu rodila se prava legenda – Luka Cindrić, iznimno talentirani sportaš i vrhunski rukometaš.
Za potrebe snimanja mini dokumentarnog serijala Kraljevi rukometa powered by Lidl posjetili smo Ogulin, ali ne samo kako bismo uživali u prirodnim ljepotama po kojima je ovaj kraj poznat, nego prvenstveno s jednim ciljem - upoznati Luku Cindrića.
Kroz razgovore s njegovim bivšim suigračem Zlatkom Horvatom, rukometnim stručnjakom i trenerom Zdravkom Zovkom i svim Ogulincima koje smo putem susreli, nastojali smo saznati što više o tome kakav je Cindra kao čovjek i kao sportaš.
Ogulinci nisu razočarali jer sve reakcije na pitanje znaju li tko je Luka Cindrić zvučale su slično.
"Luka Cindrić je naš Ogulinac. Jedan od najboljih rukometaša svijeta" i "A tko Luku Cindrića ne zna? Naš najbolji rukometaš", samo su neki od odgovora slučajnih prolaznika.
Nalet nostalgije i želje za povratkom u rodni kraj
Kako bi sve bilo zanimljivije, sve što je naša kamera zabilježila pokazali smo i Luki Cindriću, a snimljeni materijal u njemu je probudio nostalgiju, lijepa sjećanja na djetinjstvo i želju da se što prije vrati u svoj rodni kraj.
A kako svaki grad koji smo do sada posjetili ovim povodom ima svojeg rukometnog kralja kao što je Luka Cindrić, tako svaki grad ima i svoj Lidl s brendom 'Okusi zavičaja' koji radi s hrvatskim OPG-ovima. Stoga smo iskoristili ovu priliku i porazgovarali i s jednim lokalnim OPG-ovcem koji s našim Lukom Cindrićem ima zajedničko nekoliko stvari.
Koje su to, saznajte u novom nastavku specijala koji će se emitirati na portalu Net.hr-a.
Prvu epizodu dokumetarnog serijala Kraljevi rukometa powered by Lidl posvećenu legendi naše hrvatske rukometne reprezentacije Domagoju Duvnjaku možete pogledati ovdje, drugu epizodu u kojoj je glavna zvijezda naš nenadmašni golman Dominik Kuzmanović možete pogledati na linku, a treća epizoda specijala s Veronom Načinovićem dostupna je ovdje.
Sadržaj je nastao u suradnji kreativnog tima RTL-a i partnera Lidl Hrvatska.