Utakmicom Splita i Cibone na Gripama u petak (19.00) započinje nova sezona Premijer lige, prve hrvatske košarkaške lige. Međutim, nije prvenstvo ni startalo ali zato je startalo podbadanje između KK Dinamo i KK Zadar.
Iz Dinama su uoči sezone izašli s vrlo ambicioznim planom da će prodati čak 986 godišnjih ulaznica. U slučaju da im to pođe za rukom, iz Dinama su se obvezali staviti maskotu buldoga od Bad Blue Boysa i godinu njihovog osnutka (1986) na dres kao "sponzora". Štoviše, s navijačima su potpisali i "ugovor" uoči početka sezone.
Kad su u KK Zadar čuli da Dinamu ide jako dobro odlučili su bocnuti novog rivala. Zadrani su potom ponosno objavili da su dosad prodali 400 godišnjih ulaznica i na Instagramu u opisu napisali:
"Priča se da će neki iz Zagreba imati više pretplata."
Nije se dugo čekalo na odgovor iz Zagreba. Dinamovci su u komentarima odgovorili:
"Drago nam je što vam je naš ulazak u Premijer ligu pomogao u prodaji godišnjih ulaznica."
Zadar je ispod dodao:
"A što ćemo kad nema Cibone."
Inače, Zadar je kampanju otvorio videom o prodanim ulaznicama, a zanimljivo da im se Tornado sad vraća nakon bojkota u dvoranu.
KK Dinamo je, pak, ujutro objavio video kako je godišnju ulaznicu kartu uzeo i legendarni plavi as Kujtim Shala, veliki idol BBB-a kako bi još više animirao navijače.
Hrvatska košarka konačno ima okus i miris, nešto se događa. Pokazuje se što znači kad klub ima navijače. Derbi Dinama i Zadra je u 7. kolu, dok na otvaranju sezone Zadru dolazi Bosco a Dinamu sinjski Alkar.