ULTRA Europe: /

Bit ćemo najveći i najposjećeniji festival u Europi

Image
11.5.2018.
15:50
VOYO logo

Predstavljeni planovi za novi petogodišnji razvojni ciklus festivala

Priča koja je započela prije samo pet godina. Priča o festivalu elektroničke glazbe u srcu Splita u koju mnogi nisu vjerovali. Ali nakon samo pet godina, upravo je ova priča zvana ULTRA Europe postala daleko najvećom manifestacijom ikad organiziranom u Hrvatskoj. Brojke kažu ovako – više od 700.000 posjetitelja iz 146 zemalja svijeta, preko 500 milijuna kuna ukupne potrošnje koju festival generira svake godine i više od milijardu impresija kroz različite medijske kanale čime su Grad Split i Hrvatska postavljeni na svjetsku kartu najpoželjnijih destinacija u svijetu kada govorimo o glazbenom turizmu. Impresivne rezultate koje je festival ostvario ovih je dana potvrdila i Vlada Republike Hrvatske dajući ogroman vjetar u leđa domaćim organizatorima, tvrtki MPG Live, koja upravo na krilima ovog priznanja ulazi u novi petogodišnji ciklus. A cilj je vrlo jasan – postati najvećim i najposjećenijim festivalom u Europi!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ULTRA Europe kreće u novi petogodišnji razvojni ciklus i s ponosom mogu reći da smo zacrtali vrlo ambiciozne ciljeve. Želimo postati najvećim glazbenim festivalom u Europi do 2022. godine koji godišnje ostvari više od milijardu kuna dodatne potrošnje. Da bismo u tome uspjeli, moramo privući više od 180.000 posjetitelja u Split što nije jednostavan zadatak. No, zahvaljujući našim vjernim sponzorima i partnerima siguran sam da ga je moguće ostvariti. Zahvaljujem se Vladi Republike Hrvatske koja je prepoznala učinke festivala i koja je potvrdila da će nas snažno podržavati u postizanju naših ciljeva, poručio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live te dodaje: „Ono što volim reći je da ULTRA Europe ostvaruje rezultate kao i Olimpijske igre za zemlju domaćina ali bez milijardi kuna ulaganja. Razlika je i u tome što se ove “glazbene Olimpijske igre“ dešavaju svake godine, a Hrvatska ponosno može reći da je jedina zemlja domaćin u cijeloj Europi.“

Tvrtka MPG Live uspjela se izboriti da festival ostane u Hrvatskoj još pet godina, a dogovorena strateška suradnja s hrvatskom Vladom, HTZ-om, Splitsko-dalmatinskom županijom, Gradom Splitom te ostalim partnerima, zasigurno će pomoći da se u budućnosti ostvare još bolji rezultati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Velike međunarodne manifestacije dokazano imaju veliku promotivnu vrijednost za cjelokupni hrvatski turizam. Festival ULTRA Europe ima atribut svjetski poznate atrakcije koja pridonosi stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske te tako izravno i pozitivno utječe na konkurentnost naše zemlje na Mediteranu, ali i u svijetu. Upravo smo zato i ove godine ponosni partneri festivala zbog kojeg će Hrvatska, Split te ostale destinacije Splitsko-dalmatinske županije biti u fokusu ljubitelja elektronske glazbe diljem svijeta, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Da je festival u proteklih šest godina značajno utjecao na gospodarsku i turističku sliku Splita i Splitsko-dalmatinske županije, još su jednom potvrdili predstavnici Županije, Grada Splita te turističkog sektora. „Iznimno sam zadovoljan što se festival ULTRA Europe potpuno udomaćio u našoj županiji. S festivalom se poklopilo i buđenje turizma kako u gradu Splitu, tako i u okolnim mjestima naše županije. Nadam se da se organizatori neće zaustaviti samo na Splitu, Braču, Hvaru i Visu, već da će otkriti ljepote naše Zagore i predivne prostore Cetinske i Imotske krajine, a u tome smo kao Županija itekako spremni pomoći“, poručio je Blaženko Boban, župan Splitsko-dalmatinske županije koji je dodao da će i ove godine pomoći organizaciju kako financijski tako i organizacijski u vidu smještaja, liječničkih, interventnih i svih službi koje su neophodne za nesmetano i sigurno održavanje festivala.

Iako je prije samo deset mjeseci održavanje festivala visilo o koncu jer su bili izbori te nije bilo Gradskog vijeća, ULTRU smo zahvaljujućipredanom radusvih gradskih službi te povjerenju i vjerodostojnosti tvrtke MPG svi zajedno spasili. Danas, niti godinu dana kasnije, stigla je i podrška Vlade Republike Hrvatske te mislim da možemo biti potpuno zadovoljni i mirni što ćemo sljedećih pet godina ostati domaćini ovom velebnom događaju u našem Splitu, sa svom infrastrukturom i pozitivnim posljedicama koje festival donosi za naše gospodarstvo i turizam“, izjavio je Andro Krstulović Opara, gradonačelnik Splita.

Da se ustrajno gradi slika destinacije s brojnim i raznolikim ponudama tijekom čitave godine potvrdio je Joško Stella ispred TZ Splitsko-dalmatinske županije te je naglasio da je događanje poput festivala ULTRA Europe prilika da se promovira puno širi prostor od samog mjesta održavanja. A da je već nekoliko godina festival razlog zbog kojeg su u širem okruženju od Makarske do Omiša turistički kapaciteti popunjeni u vrijeme održavanja festivala, te da slike s Poljuda i otoka koje su obišle svijet daju ogroman marketinški efekt na ciljanu publiku diljem svijeta istaknula je Alijana Vukšić, direktorica TZ Split koja je i još jednom potvrdila da je Split uistinu postao grad događanja i velike glazbene manifestacije te, prije svega, dobar i spreman domaćin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Destination ULTRA sprema se za uistinu najveće i najbogatije izdanje o čemu govori i podatak o rekordnoj prodaji ulaznica. Jedan od noviteta ovogodišnjeg izdanja su “warm up“ partyji Countdown to ULTRA Europe koji će se organizirati u Zagrebu, Dubrovniku i Splitu. Otkrivena je i vijest koja će posebno obradovati poklonike domaće DJ scene. Prvi put u povijesti, hrvatski DJ-i će nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici, a prvo ime koje je dobilo tu je hrvatsko-slovenski DJ dvojac Vanillaz, talentirani glazbenici koji imaju još jedan razlog za slavlje. Naime, prije par dana su saznali da će nastupiti i na glavnoj pozornici festivala ULTRA Korea te će tako biti zabilježeni kao prvi DJ-i iz naše regije koji su dobili priliku nastupiti na najvećoj pozornici bilo kojeg ULTRA festivala u svijetu. „Zaista je predivno da smo dogurali do nastupa na glavnim pozornicama festivala ULTRA Europe i ULTRA Korea i ponosno mogu reći da se sav naš trud i rad proteklih godina isplatio. Pred nama je bilo puno izazova i zahvalni smo Joeu Bašiću i njegovom timu što su nam omogućili da se ostvari naš san. Festivali kao ULTRA nas artiste stavljaju na svjetsku mapu elektroničke glazbe i pravi su blagoslov. Dat ćemo sve od sebe da predstavimo naše dvije države, Hrvatsku i Sloveniju u najboljem mogućem svjetlu, izjavio je Marko Bucić.

Image

Domaćim su organizatorima iznimno važni hrvatski posjetitelji kao neizostavan dio ambijenta i energije koja se stvara svake godine. Kako bi došli u što većem broju, s vjernim su partnerima organizirali razne promocije kako bi im olakšali kupnju ulaznica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Heineken je uz ULTRA Europe još od prvog izdanja jer smatramo da pivo i zabava odlično idu zajedno. Tako ćemo po šesti put zaredom svojim odraslim potrošačima ponuditi priliku da istinski i kolektivno žive glazbu te odgovorno uživaju u vrhunskom pivu. Osim što smatramo da je umjerenost cool, ove godine ćemo posjetiteljima omogućiti i dodatan odabir – Heineken 0.0 – vrhunsko bezalkoholno pivo, izvanrednog okusa u kojem se može uživati u baš svim prilikama pa i na najjačim glazbenim događajima poput ovog, poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Velika događanja poput festivala ULTRA Europe zalog su za ostvarivanje još boljih turističkih rezultata, a upravo je boom festivalskog turizma u Hrvatskoj zaslužan i za popularizaciju inovativnih načina plaćanja. Zato korisnicima Mastercard® i Maestro® kartica na festivalu ULTRA Europe osiguravamo brojne pogodnosti – popuste pri kupnji ulaznica, festivalsku karticu mogu nadopuniti bez naknade, a svojim karticama mogu plaćati i u ugostiteljskim objektima na festivalu te ostvariti popust na kupnju brendiranih predmeta“, istaknula je Gea Kariž, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku. „Osim toga, festival smo uključili i u našu platformu Priceless Croatia (www.priceless.com/croatia) pa korisnici Mastercard kartica mogu doživjeti i ekskluzivan VIP pristup backstageu.“

Sve informacije o festivalu ULTRA Europe mogu se pronaći na službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu te putem aplikacije na iTunesu. Informacije o događanjima ULTRA Worldwide možete pronaći na www.umfworldwide.com, a o programu RESISTANCE na www.resistancemusic.com.

DESTINATION ULTRA 2018

Tekst se nastavlja ispod oglasa

5. srpnja - RESISTANCE Opening Party / klub Hemingway, Split 6.-8. srpnja - ULTRA Europe / stadion Poljud, Split 9. srpnja - Brač Regatta / 585 Club, Zlatni rat, Bol, Brač 10. srpnja - ULTRA Beach Hvar / Amfora Hvar Grand Beach Resort, Hvar 10. srpnja - RESISTANCE after party/ klub Carpe Diem Beach, Hvar 11. srpnja - RESISTANCE Vis / Fort George, Vis

gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo