Zbog ubrzanog razvoja digitalnih alata u novije vrijeme, poslovni sustavi u telekomunikacijskim kompanijama su se prilagodili i proširili raspon usluga , kako bi kompanije mogle odgovarati na različite zahtjeve i potrebe svojih korisnika. Ključnu ulogu u tome igra sektor prodaje, koji je u direktnom kontaktu s korisnicima i najbolje razumije njihove potrebe, što je prepoznato i u A1 Hrvatska. Zbog toga danas donosimo intervju s Ninom Božičković, koja u A1 Hrvatska radi kao viša voditeljica tima za telefonsku prodaju.
Jedan dan na poslu telefonskog prodajnog savjetnika
Telefonski prodajni savjetnici nastoje na najbolji način u razgovoru s korisnikom prezentirati A1 usluge u skladu s korisnikovim potrebama, a s krajnjim ciljem ugovaranja ili proširenja usluge . Svaki radni dan započinje nam s osvrtom na prethodni dan, a zatim prolazimo radne zadatke za taj dan, aktualne promocije i novosti kako bi što spremniji dočekali upite korisnika, kako postojećih tako i novih.: „Atmosfera u uredu je odlična. Naši prodajni savjetnici se uvijek vesele pauzi za ručak u kantini , kavi s kolegama ili odmoru u sobi za relaksaciju. Radni dan prodajnog savjetnika bi zbog toga mogla opisati kao : puno komunikacije , nešto administracije i nešto zasluženog odmora.“ ističe Nina.
Brojne edukacije i prilike za razvoj i napredovanje
U A1 Hrvatska ističe Nina, nitko ne očekuje da dođete s detaljnim poznavanjem posla, procesa u kompaniji i ostalih sličnih detalja. Čak ne morate imati ni iskustva u prodaji jer sve potrebne vještine i znanja dobivaju se kroz kontinuiranu edukaciju u kompaniji. Kako bi se što više izašlo u susret svim novim zaposlenicima, A1 već nekoliko godina koristi i unaprjeđuje sustav digitalnog onboardinga, koji preko jedne aplikacije nudi sve potrebne informacije novim zaposlenicima– o kulturi kompanije, opise radnih mjesta, kontakte i edukacije. Uz onboarding, agenti telefonske prodaje posao započinju s dva tjedna plaćenog treninga. Ta podrška ne staje samo na ovim stavkama, već se zaposlenike kontinuirano motivira da usavršavaju svoje znanje i rastu unutar kompanije uz različite edukacije.
Tu podršku osjetila je i Nina: „Moja priča u A1 započela je upravo u telefonskoj prodaji u studentskim danima i to na poziciji telesales agenta, a danas sam napredovala do pozicije u kojoj vodim tim za telefonsku prodaju. Između ostalog imala sam priliku raditi i kao trener u telefonskoj prodaji i kreirati programe edukacije za savjetnike u telefonskoj prodaji koji se i danas koriste. U cijelom tom periodu imala sam podršku kompanije da se kontinuirano razvijam kroz različite radionice, edukacije i mentorstvo.
Iskustvo u prodaji nije nužno, niti je ključ uspjeha
Od raznih odjela u kompaniji, Nina vjeruje da upravo odjel telefonske prodaje donosi najviše mogućnosti za učenje i napredovanje. Razlog tome je to što agent za početak svoje profesionalne putanje ne treba imati prethodno radno iskustvo i set već razvijenih vještina, što nam potvrđuje i Nina: „Naši novi agenti imaju podršku od samog starta. Često kandidati znaju pitati mislimo li da će uspjeti, a moj odgovor je uvijek isti – naravno da hoćeš. Ne tražimo osobe sa setom gotovih vještina , nego im pomažemo izgraditi ih. Naravno ukoliko već netko ima iskustva u prodaji – odlično , ali savjetnici u telefonskoj prodaji bez dana iskustva u prodaji su danas sjajni prodavači.“ Uz to, savjetnici se zbog svojeg posla moraju vrlo dobro upoznati sa svim proizvodima kompanije, zbog čega im je i olakšan prelazak u druge sektora ukoliko pokažu interes.
Sedmosatno radno vrijeme i rad od kuće
Na kraju, Nina donosi savjete za sve koji su zainteresirani za rad u telefonskoj prodaji u A1 Hrvatska: „Mislim da sam rad u telefonskoj prodaji sa sobom neminovno donosi razvoj niza vještina koje su uvijek tražene na brojnim drugim radnim mjestima. Rad u timskom okružju, unaprjeđenje komunikacijskih i organizacijskih vještina, odgovornost i pouzdanost te usmjerenost na ostvarivanje zadanih ciljeva. Uz to zaista smo fleksibilni – naši agenti imaju 7-satno radno vrijeme plaćeno kao puno radno vrijeme te mogućnost rada od kuće nakon što svladaju potrebne vještine i steknu samostalnost. Naravno, budući da radimo u prodaji, imamo priliku ostvariti tjedne ili mjesečne dodatne novčane bonuse što nam daje dodatnu motivaciju u onome što radimo. Volimo se i natjecati pa osmišljavamo razne dodatne nagrade u timovima, poput produljene pauze ili bonus kave za najbolje tijekom tog dana.“
A1 Hrvatska godinama je jedan od najpoželjnijih poslodavaca na hrvatskom tržištu koji nudi brojne benefite, prilike za razvoj i napredovanje, izvrsnost u omogućavanju ravnoteže posla i obitelji te dobru radnu atmosferu.
Ovo sve ti zvuči zanimljivo i želiš se pridružiti našem timu telefonske prodaje u A1 Hrvatska? Prouči oglas na linku, javi se, napreduj i razvijaj se uz A1! Ovo je tvoja najbolja veza za novi posao.