Prateći odluke Vlade RH i potrebe svojih kupaca, Studenac je snizio cijene niza svojih proizvoda i uveo dodatne akcijske ponude za povoljniju kupnju
Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, s prvim danom travnja snizio je cijene većine osnovnih proizvoda na svojim policama. Nastavno na odluku Vlade RH o smanjenju PDV-a, ali i inflaciju koja se odražava na sve sfere života, sniženje će značajno doprinijeti uštedi u kućnom budžetu kupaca ovog maloprodajnog lanca diljem Jadrana i u Zagrebu.
Snižene su tako cijene kategorija svježeg mesa, jaja, voća, povrća, ulja, masti te dječje hrane, za koje je PDV umjesto 13 sada 5 %. Također, maslac i margarin sada su povoljniji sukladno smanjenju PDV-a s 25 na 13 %.
Uz redovne tjedne akcije i akcijske ponude, kao još jedan odgovor u kontekstu inflacije, u Studencu je uveden i set dodatnih popusta na cjelokupnu kupovinu. Također, kupce očekuje i bogata uskrsna ponuda u sklopu nove 'I sitno i bitno' kampanje te dodatni katalozi i poseban popust za umirovljenike.
Prateći svjetske trendove, Studenac je nedavno predstavio i svoj novi program vjernosti 'Moj Studenac', u obliku suvremene mobilne aplikacije. Iznimno jednostavna za korištenje, kupcima donosi veću vrijednost za vjernost i ugodna iznenađenja, a uskoro i personalizirane pogodnosti. U aplikaciji je moguće prelistati aktualne tjedne kataloge Studenca i tako još jednostavnije pronaći proizvode po povoljnijim cijenama. Uz to, bez obzira na to gdje se nalazili, kupci uvijek mogu pronaći najbližu prodavaonicu Studenca, provjeriti radno vrijeme i obaviti kupnju.
Studenac nastavlja osluškivati i pratiti potrebe svojih kupaca te svojim asortimanom, uslugama i posebnim promotivnim programima, odgovarati na njih te im osiguravati cjelovito i ugodno iskustvo kupnje.