Mali kućanski aparati / AENO misija: Uvođenje inovacija i održivog razvoja u industriju kućanskih aparata

Image

Klimatske promjene, otpad i toksičnost postali su glavna briga potrošača diljem svijeta.

5.6.2023.
0:01

To je dovelo do prelaska na održivu proizvodnju i potrošnju. Brendovi koji se ne uspiju prilagoditi ovom trendu riskiraju gubitak dijela tržišta, a oni koji se prilagode mogu steći konkurentsku prednost, zadovoljavanjem potražnje potrošača za ekološkim proizvodima.

Elena Krochak, direktorica poslovnog odjela AENO-a, ukrajinskog brenda pametnih kućanskih aparata, prisutnog u više od 25 zemalja, objašnjava zašto je održivost postala odlučujući faktor u razvoju brenda i zašto bi trebala biti dio filozofije svake tvrtke.

Image
Image

AENO čini korak ka ostvarenju održive vizije malih kućanskih aparata koji su u skladu sa stilom života, potrebama i vrijednostima potrošača. Filozofija brenda nije usmjerena samo na razvoj tehnologije i funkcionalnosti, već također uzima u obzir različite potrebe, ukuse i stilove života ljudi. Ovo postavlja nove standarde za industriju i potrošačima pruža poboljšano iskustvo uz minimalan utjecaj na okoliš.

AENO se zalaže za smanjenje otpada i postizanje kontinuiranog poboljšanja u recikliranju kroz digitalizaciju papirnatih uputa i korištenje ekološki prihvatljivih materijala za pakiranje. Tehnologije za uštedu energije u AENO proizvodima smanjuju potrošnju energije tijekom faze uporabe, čineći ih ekološki prihvatljivijima.

Predanost brenda principima održivog razvoja korisna je ne samo za planet; to ima i poslovne koristi. Koncept „zelenog“ poslovanja omogućuje tvrtkama da razumiju svoju globalnu ulogu i utjecaj na više industrija koji mogu iskazati. Nudeći nove proizvode, sačinjene u skladu s okolišem, tvrtke mogu zadovoljiti potrebe sve više ekološki osviještenih potrošača i dugoročno ojačati svoje poslovanje.

Image
Image

Prema riječima Elene Krochak, povjerenje u brend sada je važnije nego ikad. Potrošači traže svježa rješenja, jasne poruke i obećanja potkrijepljena pouzdanim proizvodima i komunikacijom koja je ispitana do najsitnijih detalja. Kako bi ispunile te zahtjeve, tvrtke moraju razumjeti potrebe i očekivanja svoje publike i biti korak ispred.

AENO-va težnja ka održivom razvoju je glavna misao vodilja brenda. Dajući prioritet održivosti u svim aspektima životnog ciklusa proizvoda, AENO postavlja nove standarde za industrijske grane.

Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta