Mali kućanski aparati /

AENO misija: Uvođenje inovacija i održivog razvoja u industriju kućanskih aparata

Image

Klimatske promjene, otpad i toksičnost postali su glavna briga potrošača diljem svijeta.

5.6.2023.
0:01
VOYO logo

To je dovelo do prelaska na održivu proizvodnju i potrošnju. Brendovi koji se ne uspiju prilagoditi ovom trendu riskiraju gubitak dijela tržišta, a oni koji se prilagode mogu steći konkurentsku prednost, zadovoljavanjem potražnje potrošača za ekološkim proizvodima.

Elena Krochak, direktorica poslovnog odjela AENO-a, ukrajinskog brenda pametnih kućanskih aparata, prisutnog u više od 25 zemalja, objašnjava zašto je održivost postala odlučujući faktor u razvoju brenda i zašto bi trebala biti dio filozofije svake tvrtke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

AENO čini korak ka ostvarenju održive vizije malih kućanskih aparata koji su u skladu sa stilom života, potrebama i vrijednostima potrošača. Filozofija brenda nije usmjerena samo na razvoj tehnologije i funkcionalnosti, već također uzima u obzir različite potrebe, ukuse i stilove života ljudi. Ovo postavlja nove standarde za industriju i potrošačima pruža poboljšano iskustvo uz minimalan utjecaj na okoliš.

AENO se zalaže za smanjenje otpada i postizanje kontinuiranog poboljšanja u recikliranju kroz digitalizaciju papirnatih uputa i korištenje ekološki prihvatljivih materijala za pakiranje. Tehnologije za uštedu energije u AENO proizvodima smanjuju potrošnju energije tijekom faze uporabe, čineći ih ekološki prihvatljivijima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predanost brenda principima održivog razvoja korisna je ne samo za planet; to ima i poslovne koristi. Koncept „zelenog“ poslovanja omogućuje tvrtkama da razumiju svoju globalnu ulogu i utjecaj na više industrija koji mogu iskazati. Nudeći nove proizvode, sačinjene u skladu s okolišem, tvrtke mogu zadovoljiti potrebe sve više ekološki osviještenih potrošača i dugoročno ojačati svoje poslovanje.

Image

Prema riječima Elene Krochak, povjerenje u brend sada je važnije nego ikad. Potrošači traže svježa rješenja, jasne poruke i obećanja potkrijepljena pouzdanim proizvodima i komunikacijom koja je ispitana do najsitnijih detalja. Kako bi ispunile te zahtjeve, tvrtke moraju razumjeti potrebe i očekivanja svoje publike i biti korak ispred.

AENO-va težnja ka održivom razvoju je glavna misao vodilja brenda. Dajući prioritet održivosti u svim aspektima životnog ciklusa proizvoda, AENO postavlja nove standarde za industrijske grane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo