OLAKŠANJE ZA NOGE: / Ove vježbe za smanjenje oticanja nogu možete izvoditi i na poslu

Sati sjedenja u uredu mogu izazvati probleme s cirkulacijom krvi u nogama, no prema njemačkoj osiguravateljskoj tvrki VBG, samo nekoliko lakših vježbi može spriječiti oticanje nogu.

21.7.2015.
19:29
HINA
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Za početak ustanite i stanite uz nešto čvrsto, primjerice naslonjač stolice. Potom raširite noge u širinu ramena i lagano savijte koljena. Dok ste u toj poziciji, što je više moguće podignite se na nožne prste i zatim spustite. Vježbu ponovite deset puta.

Druga vježba se sastoji od dizanja nogu oko 30 centimetara iznad zemlje i rotiranja stopala pet puta u desno, pa u lijevo. Istu vježbu ponovite s drugom nogom.

U trećoj vježbi, dok sjedite, ispružite obje noge dotičući pod ispred sebe. Potom ispružite nožne prste i povucite noge prema sebi, savjetuje VBG.

Možda će te zanimati

Telegram

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču

Izdvojeno

Regionalni portali