OGLAS

VAŽNO JE ŠTO JEDEMO / Ojačajte imunitet na pet načina: 'Na ovo često zaboravljamo!'

Image
Foto: Shutterstock

Potrebno je konzumirati kiselo-mliječne proizvode s niskim udjelom masti, zato što oni sadrže korisne bakterije

10.2.2024.
7:47
Shutterstock
VOYO logo

Tijekom zimskih mjeseci kada vladaju prehlade i gripe, važno je ojačati imunitet. Doktorica Budimka Novaković za RTV otkrila je kako ga najbolje ojačati, javlja Mondo.

POGLEDAJTE VIDEO: Djeca s poteškoćama nagurana u tijesnu učionicu. Roditelji očajni: 'Trpi im zdravlje'

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Imunitet je obrambeni mehanizam koji nas štiti od infekcija i patogena poput bakterija i virusa.

"Kako bismo osigurali pravilno funkcioniranje našeg sustava, nakon blagdanske prehrane trebali bi prijeći na prehranu koja ima puno sirovog voća i povrća zato što tu ima puno vlakana, koja omogućuju suživot svih tih vlakana. Ona njima čine dobre uvjete, one ih fermentiraju i stvaraju se neke masne kiseline kratkih lanaca koje imaju značajne uloge u našem, organizmu i u funkcioniranju imunološkog sustava", rekla je dr. Novaković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
JEDNOSTAVNO, ALI PALI /

Živite dugo i zdravo: Pet navika ljudi koji su doživjeli stotu

Image
JEDNOSTAVNO, ALI PALI /

Živite dugo i zdravo: Pet navika ljudi koji su doživjeli stotu

Također, potrebno je konzumirati kiselo-mliječne proizvode s niskim udjelom masti, zato što oni sami po sebi sadrže korisne bakterije, imaju nisku energetsku vrijednost i probiotička vlakna.

Image
Foto: Shutterstock
Image
Foto: Shutterstock

Potrebno je konzumirati kiselo-mliječne proizvode s niskim udjelom masti, zato što oni sadrže korisne bakterije.

"Trebali bi unositi puno tekućine, a kad to kažem mislim na vodu iz slavine jer je dostupna i sigurna za zdravlje. Također, trebali bi biti fizički aktivni i da se konačno dignemo iz fotelje i da počnemo hodati i sve ćemo to lakše podnijeti", otkrila je doktorica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"I još jedna stvar je važna koju često zaboravljamo, a to je kvaliteta i dužina sna koja i te kako utječe na zdravstveno stanje i na smanjenje rizika od mnogobrojnih bolesti, prije svega kardiovaskularnih bolesti ali i od raznih demencija koja su u porastu u 21. stoljeću", istaknula je dr. Novaković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Azbuka našeg života
Love Island: All stars
Brak na prvu
Hell's kitchen
Dosje Jarak
default_cta
Poseta
Obiteljske tajne
Opake djeveruše
San snova
Priča o čarobnjaku
default_cta
Zbrka u uredu
Ljubavna zamka
Trener ubojica
VOYO logo