Najblesavije pritužbe hotelskih gostiju

Hotelski gosti u knjigama pohvala i žalbi uglavnom ostavljaju suvisle komentare – bilo im je lijepo, preporučit će ga, nešto im se nije svidjelo pa zapišu praktičnu sugestiju za poboljšanje..

5.10.2011.
14:58
VOYO logo

Na stranici news.com.au osvrnuli su se na neke najbizarnije pritužbe hotelskih gostiju. Ne biste vjerovali kakvi se sve komentari nalaze u knjizi gostiju u hotelima diljem Australije.

U jednom od hotela gost je imao problema sa spavanjem, pa je odlučio svoju frustraciju dati na znanje. Napisao je: 'Sviđa mi se glasanje žaba, ali žabe se nalaze samo s jedne strane hotela i cijenio bih kada bi netko žabe prebacio i s druge strane da zvuk bude ravnomjerniji.'

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugi se gost požalio na to da mu je u hotelskoj sobi bila gužva: 'Nisam oka sklopio čitavu noć jer je u mojoj sobi bio demon.'

Jedna gošća je ostavila komentar koji pokazuje kako uopće nije bila impresionirana onime što se nudilo u sobi: 'Sve sam ovo već vidjela i iskusila – u prethodnom životu.'

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bilo je i onih koji su se žalili na buku iz susjedne sobe koju je prouzrokovalo snimanje fotografija.

Osim ovih neobičnih poruka, ima i onih čiji bi se prijedlozi mogli uzeti na razmatranje, kao naprimjer: 'Predlažemo vam da ručnike i sapun ostavljate u kupaonici, a ne na krevetu.'

Jedan je par čak napisao da im se toliko svidjelo ogledalo koje su imali u sobi da su ga poželjeli uzeti sa sobom kući.

Komentirajući ove 'žalbe', glasnogovornica stranice lastminute.com.au Kirsty Harrison rekla je: 'Većini gostiju putovanje i boravak u nekom gradu predstavlja odmor i opuštanje i u redu su neki zahtjevi dok borave u hotelu, no tražiti da se žabe premjeste s druge strane zgrade ipak je previše.'

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201109280643006 arti-201109020710006 arti-201107040469006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo