SAVRŠENA REKLAMA /

Lijepa Naša u elitnom društvu: Ugledni 'National Geographic' Hrvatsku smjestio u top tri destinacije!

Image
Foto: Grgo Jelavić/PIXSELL

Britanski National Geographic Traveller po šesti put zaredom organizirao je dodjelu nagrade 'Reader Awards', a Hrvatska se našla u vrhu tog izbora

2.12.2021.
22:32
Grgo Jelavić/PIXSELL
VOYO logo

National Geographic Traveller je organizirao dodjelu nagrade "Reader Awards" u sklopu koje su čitatelji magazina uvrstili Hrvatsku među top tri zemlje u kategoriji "najbolje bliže destinacije", izvijestila je Darija Reić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji. U navedenoj kategoriji za najbolju je destinaciju proglašena Italija, a osim Hrvatske je finalist bila i Grčka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U trenucima kada su putovanja još uvijek neizvjesna, Britanci ipak neprekidno traže inspiraciju za buduća putovanja. Pritom se oslanjaju na pouzdane medije poput National Geographica, koji već više od desetljeća svojim sadržajem i kvalitetom dominira medijskim prostorom u Velikoj Britaniji u segmentu časopisa za putovanja. Iznimno nam je zadovoljstvo i veselje što su čitatelji tako velikog medija odali priznanje jedinstvenostima Hrvatske i na taj način istaknuli našu zemlju kao jednu od destinacija koju Britanci uvijek rado posjećuju’, rekla je Darija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
IZVJESTAN SCENARIJ? /

Stručnjak upozorava: 'Nastavi li se ovako, Hrvatima će biti isplativije ići na odmor u Tursku...'; Objasnio u čemu je problem

Image
IZVJESTAN SCENARIJ? /

Stručnjak upozorava: 'Nastavi li se ovako, Hrvatima će biti isplativije ići na odmor u Tursku...'; Objasnio u čemu je problem

Najbolji grad je Barcelona, a najbolja daleka destinacija je Japan

U kategoriji najbolji grad pobjedu je odnijela Barcelona, a finalisti su bili Amsterdam i New York City. U kategoriji najbolje daleke destinacije pobiijedio je Japan, uz koji su finalisti Novi Zeland i SAD.

Uvrštavanje Hrvatske među tri najbolje bliže destinacije za Britance komentirao je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić naglašavajući da je to još jedna u nizu nagrada njegovim kolegama i ukupno hrvatskom turizmu za odlično obavljen posao u godini obilježenoj pandemijom koronavirusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz HTZ-a za National Geographic Traveler (UK) kažu da je jedan od najpoznatijih svjetskih brendova, poznat i po nagrađivanom novinarstvu, ekspedicijama, znanosti i obrazovanju, pri čemu i publiku potiče na putovanja uz isticanje i održivih putovanja iz lokalne i kulturne perspektive. Samo u Britaniji taj se magazin tiska u gotovo 60 tisuća primjeraka, dok njihove internetske stranice godišnje ostvaruju više od 10 milijuna jedinstvenih posjetitelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
bomba
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo