U nastojanju da zlostavljana djeca mogu na siguran način potražiti pomoć, španjolska organizacija Aid to Children and Adolescents at Risk Foundation (ANAR) napravila je oglas koji prikazuje drukčiju poruku za odrasle, a drukčiju za djecu u isto vrijeme.
Poruka je vidljiva djetetu čak i ako zlostavljač stoji odmah do njega
Njegova tajna je u posebnom gornjem sloju koji pokzuje različite slike pod različitim kutovima. Dakle, ako odrasla osoba ili bilo tko viši od 120 cm pogleda u oglas, jedino što će vidjeti jest sliku tužnog dječaka i poruku 'Ponekad je zlostavljanje jedino vidljivo djetetu koje od njega pati'.
No, kada dijete pogleda u pano, vidjet će modrice na dječakovom licu i prilično drukčiju poruku: 'Ako te netko povrijedi, nazovi nas i mi ćemo ti pomoći'. Uz poruku stoji i broj telefona organizacije.
Vrlo pametno i korisno, ali pitanje koje se postavlja jest koliko treba vremena da brandovi za proizvodnju igračaka ili slatkiša iskoriste isti način kako bi direktno došli do djece?