Pivnica iz Tolmina na zapadu Slovenije dvostruko je oglobljena jer je zbog velike prisutnosti stranih gostiju na glazbenom festivalu za protekli vikend objesila oglas na engleskom jeziku s natpisom "Local beer", što je kod nekih koji se zauzimaju za napredak turizma i privlačenje stranih gostiju izazvalo zgražanje.
Tržišna inspekcija odredila je pivnici 840 eura kazne prema zakonu koji zabranjuje reklamiranje alkoholnih pića, ali i dodatnih 1200 eura globe jer reklamne poruke kao natpis na lokalima u Sloveniji prema važećem zakonu moraju biti na slovenskom, a ne stranom jeziku, objavili su mediji.
Nakon što su ugostitelji i turistički djelatnici u javnosti taj slučaj prikazali kao šikaniranje, oglasila se i glavna tržišna inspektorica Andrejka Grlić, pomalo pitijski sročenim priopćenjem iz kojega se može zaključiti da kazne za prekršitelje zakona ne bi ni bilo da su uz engleski napis "Local beer", napisali i "lokalno pivo", što bi zadovoljilo i zakon i domaće pivopije.
"Naravno, stranac je zadovoljan kad pred ugostiteljskim lokalom ili trgovinom vidi ponudu na svom jeziku ili jeziku koji mu je poznat. No, ako je uz to i natpis na slovenskom jeziku, bit će zadovoljan što je naučio novu stranu riječ, pa to može primijeniti u situaciji kad si ne može pomoći s engleskim", navela je u svojoj reakciji na taj slučaj slovenska glavna tržišna inspektorica.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!