Nadahnuće za snimanje nove modne kampanje Stella McCartney pronašla je na smetlištu

Image
Foto: Instagram, stellamccartney

U svijetu mode najvažniji trenutak zalaganja za nešto dolazi tijekom revija i kampanja

20.8.2017.
14:00
Instagram, stellamccartney
VOYO logo

Brend je 'Stella McCartney' osnovan 2001. godine, a uvijek se smatrao jednom od onih marki koje nisu poticale ubijanje životinja, pa se u svome dizajnu nije služio ni kožom niti perjem ili krznom. Ovaj je brend tako svijetu predstavio krzno koje to nije dobiveno od kašmira i viskoze, a odnedavno i kožu koja to nije. Zato se može i tvrditi da je taj brend jedan od rijetkih koji svoju odjeću radi 53 posto od održivog materijala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako bi održali svoju viziju zaštite okoliša i pritom još više pomogli smanjenju otpada, nova je kampanja ovog brenda snimljena na smetlištu. Modele se u njoj može vidjeti kako hodaju smetlištem ili kako leže na ostacima smeća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ideja za ovu kampanju portretira što želimo biti i kako se ponašamo, naš stav i kolektivnu putanju. Okolina je koju smo izgradili otkinuta i nesvjesna drugih života i svog planeta, zbog čega i postoji otpad", rekla je dizajnerica Stella McCartney u službenom priopćenju za javnost. Hvalevrijedan potez uzmemo li u obzir da se svake godine proizvede 300 milijuna tona plastike od čega osam milijuna tona završava u oceanima.

Izvor: Refinery29

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo