Madonna nakon parfema lansira i kolekciju cipela

14.3.2012.
10:19
VOYO logo

Kolekcija Truth or Dare cipela sadrži čak 60 modela, a kreirajući većinu njih Madonna je crpila inspiraciju iz vlastite garderobe, kao i cipela koje dugi niz godina koristi za potrebe koncertnih nastupa.

Sudeći po stilistici pjevačice, koja je ujedno i kreativna savjetnica ove linije, Madonna svojoj kolekciji nije samo dala ime, već je uz to bila aktivni dio njezinog razvoja i nastanka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Prva stvar koju sam učinila jest da sam je podsjetila na cipele koje je nosila godinama, a inspiraciju smo crpili i iz stilova bez kojih ne možemo živjeti. Uvijek se možete osloniti na Madonnu koja ima vlastiti stil i dozu provokativnosti, ali osim toga posjeduje veoma ženstvenu perspektivu', kazala je Arianne Phillips.

Cipele su dizajnirane za žene od 27 do 50 godina i kolekcija, kao što je to slučaj s drugim sličnim izletima slavnih u svijet dizajniranja, neće biti limitirana. Štoviše, pjevačica namjerava pokrenuti vlastitu liniju odjeće, donjeg rublja i modnih dodataka, dok će u travnju krenuti prodaja njezinog nedavno predstavljenog parfema Truth or Dare.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Uvijek sam htjela napraviti parfem, koji će biti ekspresija mene, ali koji će istovremeno pristajati drugim ljudima', kazala je Madonna koja svoj parfem prodaje po cijeni od 68 dolara, što je otprilike 390 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo