SCUM je nastao kao posljedica suradnje dviju hvarskih kompanija - Gamepiresa (Gas Guzzles) i Croteama (Serious Sam, The Talos Piciple). Uspjeh je naslućen još pošle godine kada je video o SCUM-u objavljen na YouTubeu koji je u tjedan dana pokupio pet i pol milijuna pregleda.
Igra SCUM bazira se na zatvoreniku koji se bori za preživljavanjem. Sva mjesta u igri stvorena su prema stvarnim hvarskim gradovima i mjestima. Autori hrvatske hit igre preživljavanja SCUM objavili su da je podaja premašila milijun primjeraka, firme su prihodovale bruto 17 milijuna eura.
Nakon objavljenja early-access verzije 29. kolovoza, igra je bila najprodavanija na Steamu. Unatoč tome što je u međuvremenu prodaja malo pala, trenutno se nalazi u top 10 najprodavanijih naslova igara.
U Steamu se prodaje za 16,79 eura, što znači da su hrvatske firme dosad zaradile 17 milijuna eura. Povodom proslave više od 1 milijuna podanih primjeraka, ekipa SCUM-a odlučila je sve one koji su kupili igru nagariti - igrači će do 25.rujna svog glavnog junaka zatvorenika opremiti zlatnim pištoljem DEagle.