Dizajnerica upečatljivog stila Ana Kujundžić ovom prilikom će prikazati svoju kolekciju za proljeće/ljeto nazvanu “Obssesion” koja je sastavljena od četiri priče: "Žena koja plače","Ostavljeni psi","Ravnoteža" i "Bijeg". Inspiraciju za kolekciju pronašla je u street art-u, te u autobiografskim momentima. Dizajnerica poznata po svojim otkačenim i živopisnim odjevnim predmetima novu kolekciju bazirala je na praznoj crnoj tkanini koju opsesivnim ponavljanjem i nagomilavanjem detalja pretvara u haljine, suknje i majice namijenjene modernoj i razigranoj ženi.
(FOTO: Ivan Gudić)
Osim nje svoju kolekciju će predstaviti i dizajnerica Katarina Cvitković koja je diplomirala modni dizajn u Milanu, a svoje znanje usavršila kod proslavljenog modnog brenda Marni-a, gdje je stažirala nakon fakulteta. U ovoj modnoj kampanji prezentirat će kolekciju inspiriranu zahtjevima svojih klijentica, klasičnim komadima odjeće pomno odabranih materijala sa chic detaljima i unikatno rađenim aplikacijama koji tvore bezvremenske komade odjeće.
Udruženje obrtnika Split, koje okuplja preko 3.500 obrtnika na području Splita, Solina, Podstrane i Šolte ove godine slavi 50 godina postojanja, a upravo je ova jubilarna godišnjica idealan povod da se prezentira modna kampanja uspješnih splitskih dizajnerica Ane Kujundžić i Katarine Cvitković.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!