Upečatljivi dizajn /

Živopisna kolekcija inspirirana street artom i autobiografskim trenucima

Image
Foto: Ivan Gudić

Prazna crna tkanina, ponavljanjem i nagomilavanjem detalja pretvara se u haljine, suknje i majice namijenjene razigranoj ženi

12.4.2018.
10:00
Ivan Gudić
VOYO logo

Dizajnerica upečatljivog stila Ana Kujundžić ovom prilikom će prikazati svoju kolekciju za proljeće/ljeto nazvanu “Obssesion” koja je sastavljena od četiri priče: "Žena koja plače","Ostavljeni psi","Ravnoteža" i "Bijeg". Inspiraciju za kolekciju pronašla je u street art-u, te u autobiografskim momentima. Dizajnerica poznata po svojim otkačenim i živopisnim odjevnim predmetima novu kolekciju bazirala je na praznoj crnoj tkanini koju opsesivnim ponavljanjem i nagomilavanjem detalja pretvara u haljine, suknje i majice namijenjene modernoj i razigranoj ženi.

Image
Foto: Ivan Gudić

(FOTO: Ivan Gudić)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim nje svoju kolekciju će predstaviti i dizajnerica Katarina Cvitković koja je diplomirala modni dizajn u Milanu, a svoje znanje usavršila kod proslavljenog modnog brenda Marni-a, gdje je stažirala nakon fakulteta. U ovoj modnoj kampanji prezentirat će kolekciju inspiriranu zahtjevima svojih klijentica, klasičnim komadima odjeće pomno odabranih materijala sa chic detaljima i unikatno rađenim aplikacijama koji tvore bezvremenske komade odjeće.

Udruženje obrtnika Split, koje okuplja preko 3.500 obrtnika na području Splita, Solina, Podstrane i Šolte ove godine slavi 50 godina postojanja, a upravo je ova jubilarna godišnjica idealan povod da se prezentira modna kampanja uspješnih splitskih dizajnerica Ane Kujundžić i Katarine Cvitković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo