Nova reklama, koja prikazuje dojenje u javnosti, privukla je
pozornost brojnih.
No ono što je zanimljivo - ona nema veze s potporom dojenju! Ovo
je reklama iz nove kampanje za brand Equinox, koji je inače
poznat po svojim kontroverznim kampanjama koje izbacuje svake
Nove godine.
Koncept predanosti je hrabar, nevjerojatno snažan, i stvaran,
posebnom u današnjem svijetu gdje nedostaje predanosti i
posvećenosti nečemu
Carlos Becil
Fotografija prikazuje sređenu ženu u haljini koja doji dvoje novorođenčadi u skupom restoranu uz slogan kampanje: "Posvetite se nečemu", a reklamira luksuznu teretanu.
Carlos Becil iz Equinoxa kaže da je serija od sedam novih reklama mnogo više od privlačenja ljudi da od nove godine počinju trošiti kalorije u njihovim teretanama. A mame koje doje itekako znaju što to znači 'posvetiti se nečemu'.
"U Equinoxu se radi o predanosti. Mi smo opsjednuti time, i izazivamo svoje članove da znaju tko su i što žele. Ovdje se ne radi samo o vježbanju - nego o životu. Koncept predanosti je hrabar, nevjerojatno snažan, i stvaran, posebnom u današnjem svijetu gdje nedostaje predanosti i posvećenosti nečemu", objasnio je.