Glavni segment ove 330 tisuća dolara vrijedne kampanje pod nazivom NYC Girls Project su plakati raspoređeni po autobusnim i stanicama metroa koji prikazuju djevojčice uz slogan 'Ja sam djevojčica i prekrasna sam takva kakva jesam'.
Izazivati nedostižne standarde ljepote je cilj vrijedan divljenja, a kampanja je dobila mnoštvo pozitivnih reakcija, ističući kako je pohvalno što su se na plakatima pojavile stvarne djevojčice, a ne modeli.
I zaista, fotografije prikazuju 15 nasmiješenih djevojčica koje predstavljaju njujoršku raznolikost. Neke od njih igraju šah i košarku, jedna čita knjigu, neke od njih trče, neke imaju višak kilograma, druge pak aparatiće za zube, a jedna od djevojčica nalazi se u invalidskim kolicima.
'New York je jedan od gradova s najvećom raznolikošću, pun jakih žena koje uspijevaju na svim područjima. S druge strane, sve mlađe djevojčice bore se sa slikom o samoj sebi, što ima ozbiljne posljedice na javno zdravlje: javljaju se poremećaji prehrane, prekomjerno opijanje, debljina i prerani spolni odnosi', objasnio je gradonačelnik Michael Bloomberg povodom pokretanja kampanje.
Statistike govore kako 63 posto djevojčica zna da slike slavnih žena koje se predstavljaju javnosti nisu realne. Unatoč tome, njih 60 posto uspoređuju svoja tijela s tijelima manekenki, a 48 posto želi biti upravo tako mršavo. Samopouzdanje kod djevojčica u Americi je na najnižoj razini između 12. i 15. godine. Cilj ove kampanje jest natjerati djevojčice da se othrvaju diktatu obvezne mršavosti i nedostižne ljepote.
Među mnogim pohvalama na račun ove kampanje našlo se i podosta kritika koje ističu da je korištenje riječi 'beautiful' (eng. lijepo, prekrasno) implikacija da je ljepota ono što je najvažnije. 'Bojim se da su ove reklame kontraproduktivne i da mogu samo dodatno istaknuti ono protiv čega se u teoriji bore. Slogan 'Predivna sam takva kakva jesam' potvrđuje poruku da je ljepota i dalje najveći ideal kojem žene trebaju težiti', objasnila je Amanda Marcotte, američka blogerica specijalizirana za teme usko vezane za feminizam.
No, postoji nešto još kontradiktornije vezano za ovu kampanju, kada je riječ o čovjeku koji ju je i pokrenuo. Naime, gradonačelnik New Yorka Michael Bloomberg osnivač je jedne od najvećih američkih medijskih kuća na čijem se televizijskom kanalu u ulozi voditeljica pojavljuju konvencionalno lijepe žene. Štoviše, voditeljice na kanalu Bloomberg TV proglašene su jednima od 'najvrućih' ljepotica koje su svojim fizičkim izgledom nadmašile čak i svoje kolegice u Fox Newsu. 'Čini se kako ih Michael Bloomberg zbilja zna izabrati', jedan je od komentara.
Ako je Bloombergu zbilja stalo do ove kampanje, ona ne bi trebala završavati s ovim plakatima. On neće biti gradonačelnik još dugo, ali zato je vlasnik međunarodne medijske tvrtke koja ima daleko veći utjecaj od nekoliko stotina plakata na autobusnim i metro stanicama, pa samim time ima osiguranu platformu za nastavak ove kampanje na znatno većoj razini.