Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
NEKI TRAJU I 24 SATA /

Najstariji beogradski parfumijer otkrio istine i mitove o skupim i jeftinim parfemima: Neke stvari svi vjeruju, a već dugo ne drže vodu

Brendovi parfema kao što su Guerlain, Acqua di Parma ili Tom Ford su odgovorni za uspješne kultne parfeme kao što su Shalimar, Samsara, Acqua di Parma Colonia i Black Orchid. Za ove brendove, parfem nije samo unosan proizvod, već njihov glavni izvor prihoda. Svi oni pripadaju međunarodnim luksuznim koncernima kao što su LMVH ili Estee Lauder. Danas ih se može pronaći u svakom gradu na svijetu, međutim ne možete ih zvati "dizajniranim". Budući da su niche parfemi samo za odabrane, čini nam se da se ovaj naziv ne može uklopiti ako se govori o ogromnom broju ljudi. Ono što je zajedničko za niche parfeme i parfeme drugog tipa je to što se svi prave za određeni broj ljudi, ali se niche parfemi prave u manjim količinama i mogu se pronaći na samo par mjesta. Oni su strasno životno djelo osobe koja ih kreira.
Foto: Profimedia
Brendovi parfema kao što su Guerlain, Acqua di Parma ili Tom Ford su odgovorni za uspješne kultne parfeme kao što su Shalimar, Samsara, Acqua di Parma Colonia i Black Orchid. Za ove brendove, parfem nije samo unosan proizvod, već njihov glavni izvor prihoda. Svi oni pripadaju međunarodnim luksuznim koncernima kao što su LMVH ili Estee Lauder. Danas ih se može pronaći u svakom gradu na svijetu, međutim ne možete ih zvati "dizajniranim". Budući da su niche parfemi samo za odabrane, čini nam se da se ovaj naziv ne može uklopiti ako se govori o ogromnom broju ljudi. Ono što je zajedničko za niche parfeme i parfeme drugog tipa je to što se svi prave za određeni broj ljudi, ali se niche parfemi prave u manjim količinama i mogu se pronaći na samo par mjesta. Oni su strasno životno djelo osobe koja ih kreira.
5 /7
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Najveći problem kupaca je kako i koji parfem odabrati. Obično kada kupuju parfem probaju sve moguće i na kraju ne znaju koji odabrati jer im svaki djeluje isto. Nenad Jovanov čuva obiteljski zanat i otkrio je tajnu kako izabrati parfeme, kako ih nanijeti i koja je razlika između njih.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pogledaj još galerija
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx