Početak jesenske sezone u modnom i beauty svijetu svake godine donosi nove trendove, koji su jasno zacrtani i mnogo prije službenog početka same sezone. Ove godine, svjetski hair trendovi mogu se pronaći u raskošnoj paleti jesensko – zimskih toplo/hladnih tonova, koji variraju od srebrno - ledeno plave do gotovo potpuno crne, s tamnim plavim odsjajem.
Cinnamon Swirl, Toasted Coconut, Ombre Caramel, Buttery Blonde ili pak Merlot Wine i Cold Brew, osim što neodoljivo evociraju na najfiniju hranu i piće, označavaju must have hair trendove koji su zapalili modne piste svjetskih metropola na ovogodišnjim fashion week-ovima te bili prisutni u brojnim beauty editorijalima najpoznatijih svjetskih modnih tiskovina poput Vogue-a i Harpers Baazara.
(FOTO: Goran Perešin)
Sve ove trendove, točnije njih ukupno 15, u frizerske salone diljem Hrvatske donosi jedna od najpoznatijih i najuspješnijih beauty kompanija s gotovo stogodišnjom tradicijom – Keune Haircosmetics. Njihovi frizeri i stručnjaci pomno su analizirali beauty trendove zacrtane za novu sezonu, proučili savjete i prijedloge od najpoznatijih svjetskih hair stilista i sve to pretočili u veliku kampanju nazvanu „Kosa kao remek djelo“.
Naime, poznata je izreka kako je kosa naš najljepši ukras te kako je od iznimne važnosti način na koji ju nosimo i prije svega, njegujemo. Stoga je Keune izabrao svojih top 10 ambasador - frizerskih salona, ili slikovitije rečeno – hair umjetnika, koji će tokom iduća dva mjeseca prikazati svaki od navedenih 15 trendova na kosama svojih klijentica, koje će pak u ovom slučaju označavati njihovo slikarsko platno.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!