RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o Tomislavu Tumpiću koji je pokrenuo agenciju koja nudi escape room na otvorenom.
Tomislav Tumpić je turističku agenciju Travel To Croatia otvorio u svibnju 2018. godine. Prije toga je radio na poslu u farmaceutskoj industriji, no htio je slijediti svoje snove. Dao je otkaz i odlučio se upustiti u poduzetničku avanturu.
''Još uvijek sam ja jedini zaposlen, ali imam vanjske suradnike. A u nekim slučajevima angažiram i studente'', rekao nam je Trumpić.
'Escape room je popularan u svijetu'
Prva i najposjećenija tura koju nudi ova turistička agencija je Escape Zagreb.
''Koncept je napravljen prema escape roomovima koje u zadnjih godina praktički hit u cijelom svijetu. Odlučio sam se napraviti escape na otvorenom. Glavna tema je kletva Crne kraljice, ona baci kletvu na sudionike i oni rješavanjem zagonetki po užem centru grada dolaze do tajnog napitka i na taj način se spašavaju'', opisao je Tumpić.
Tumpić je pojasnio kako je došao na ideju escape rooma, ali na otvorenom.
''Od početka meni je cilj bio osmisliti nešto drugačije. Nešto što nitko drugi nema. A i za vrijeme prijašnjeg posla, morao sam pohađati tečaj za vodiča i dok smo išli kroz centar grada, dobio sam ideju'', rekao je Tumpić.
Bilo mu je važno spojiti zabavu i razgledavanje grada. Važnim je smatrao da sudionici ne slušaju samo suhoparne povijesne činjenice, već da aktivno sudjeluju i tako na drugačiji način dožive Zagreb.
Za vrijeme ove ture, osim rješavanja zabavnih zagonetki, sudionici i upoznaju Zagreb. A Zagrebom se može prošetati i u sklopu InstaZagreb ture.
''U InstaZagreb turu osim profesionalnog vodiča, uključen je i profesionalni fotograf. Tako i sudionici imaju photoshoot na najboljim mjestima u glavnom gradu. Osim toga tu je i wine tasting tura. Uz razgledavanje grada, turisti imaju i kušanje vina'', kazao je Tumpić.
Travel To Croatia organizira i party autobuse za odlazak na Riječki karneval.
''Prije korone smo 200 ljudi vodili na Riječki karneval'', napominje vlasnik turističke agencije.
Veće ture na kojem možete otići su šestodnevni izleti u Slavoniju i Istru, te osmodnevni u Dalmaciju.
Travel To Croatia ima vlastitu web stranicu, a uz to agencija ima i svoju Facebook i Instagram stranicu. A ukoliko je netko zainteresiran za njihovu najposjećeniju turu Escape Zagreb, ona ima svoju posebnu Facebook stranicu.
''Kad je počela korona, bilo je malo teško. Ali tu sam išao iskoristiti priliku da poboljšam usluge koje nudimo. A u to vrijeme smo se i sa Escape Zagrebom krenuli više fokusirati na lokalno stanovništvo. Ta kampanja je bila jako uspješna i mi smo prezadovoljni. Vjerujem da će i ova godina biti odlična'', izjavio je Tumpić.
Tijekom godine, najčešći polaznici ovih tura su domaći ljudi, a ljeti ima i Nijemaca, Amerikanaca i Skandinavci. Grupe se obično sastoje od dvoje do osmero ljudi.
''Jako sam zahvalan na domaćim ljudima što su nas primijetili i ići na domaće ture. Osjeti se da to rade ne samo radi sebe, nego i iz respekta prema nama. I zato velika zahvala našim ljudima'', rekao je Tumpić.
Drago mu je što se odlučio na promjenu karijere.
''Puno ljudi me pita bih li se vratio na stari posao, no ja sam od početka krenuo ovim putem iz razloga što je to moja strast. Ovo je moj put i ja sam prezadovoljan'', zaključio je Tumpić.
Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.