Parovi gube važne sate kvalitetnog sna zbog toga što nas u tome ometaju partneri. Bez previše iznenađenja, hrkanje je na prvom mjestu.
Polovinu ometa otimanje pokrivača, dok se svaki četvrti žali na vrpoljenje onog drugog.
Ostale navike koje smetaju parovima su pretjerano znojenje i loš zadah.
Anketa je pokazala kako deset posto osoba radije dijelio krevet s kućnim ljubimcem nego s drugom polovinom.
Čak 16 posto muškarac potajno žudi za spavanjem utroje, u smislu da bi radije grlili svoju omiljenu igračku nego ženu.
U nekim slučajevima ometanje sna toliko je drastično da 74 posto osoba gubi i po sedam sati sna tjedno. Ali nisu samo loše navike ono što spavaće sobe pretvaraju u bojna polja.
Svaki deseti par se prepire oko svekrve ili punice, obitelji i prijatelja. Gdje ići na sljedeći godišnji odmor također je čest uzrok trzavicama u krevetu.
Iako zanovijetaju, anketa britanskog dućana kreveta Dreams otkriva kako više od polovine parova uživa u kvalitetno provedenom vremenu, pa tako 59 posto njih uživa u šaputanju na jastuku, a 49 posto voli položaj žlice u krevetu.
Donošenje važnih životnih odluka također je popularna aktivnost prije spavanja.
'Interesantno je vidjeti da unatoč svim stvarima koje nas nerviraju, krevet je još uvijek važno mjesto za povezivanje parova i donošenje važnih zajedničkih odluka', komentirala je psihologica Emma Kenny.
Top 10 najiritantnijih navika u krevetu:
1. Hrkanje/glasno disanje (54 posto) 2. Otimanje pokrivača (46 posto) 3. Spavanje bez odjeće (41 posto) 4. Vrpoljenje (40 posto) 5. Prelaženje na drugu stranu kreveta (35 posto) 6. Ispuštanje vjetrova (34 posto) 7. Loš jutarnji zadah (27 posto) 8. Znojenje (26 posto) 9. Puštanje ljubimaca u krevet (17 posto) 10. Pričanje u snu (17 posto)
Top 10 aktivnosti u krevetu
1. Šaputanje na jastuku (59 posto) 2. Pričanje s partnerom o proteklom danu (57 posto) 3. Čitanje knjige (51 posto) 4. Razumišljanje o obavezama koje vas čekaju sljedeći dan (49 posto) 5. Gledanje TV-a (46 posto) 6. Sanjarenje (37 posto) 7. Surfanje internetom (37 posto) 8. Provjeravanje osobnih mailova (33 posto) 9. Provjeravanje društvenih mreža (31 posto) 10. Provjeravanje vijesti online (28 posto)