Ni gole, ni u donjem rublju - muškarcima su u ovome žene najseksi u krevetu

Ako tražite neko oskudno, seksi, čipkasto, svileno i stvarno neudobno donje rublje kojim biste impresionirali svog muškarca u krevetu, možda uzalud trošite vrijeme i novac.

29.8.2013.
11:28
VOYO logo

Na iznenađenje mnogih, većini muškaraca seksipilnije su žene koje u krevetu nose običnu pamučnu pidžamu, od onih koje nose seksi donje rublje ili su gole, pokazala je anketa koju je provela tvrtka Ergoflex koja se bavi prizvodnjom madraca s memorijskom pjenom.

A kada je riječ o ženskim sklonostima, najdraže im je kad muškarci u krevetu nose bokserice ili gaćice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Od ispitanih muškarca o najboljem izboru odjeće za krevet, njih 37 posto izabralo je pidžamu kao najseksi stvar koju njihove djevojke ili supruge nose u krevetu; od toga 55 posto njih kaže 1. bokserice/gaćice (35%) 2. donji dio pidžame (31%) 3. cijela pidžama (24%) 4. pidžama kombinezon (16%) 5. nogometni dres (3%)kako su izabrali pidžame jer u njima žena izgleda slatko, dok 21 posto njih kaže kako ih privlači čednost pidžame, dok 22 posto kaže kako ništa nije privlačnije od žene koja spava u posuđenoj muškoj odjeći, bila to pidžama ili obična majica.

Samo 16 posto muškaraca preferira kada žena spava gola.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Većini žena (35 posto) najdraže je kada njihov partner spava u boksericama, dok ih 31 posto voli muškarce koji nose samo donji dio pidžame.

1. cijela pidžama (37%) 2. seksi donje rublje (32%) 3. negliže/spavaćica (27%) 4. muška odjeća (22%) 5. ništa (16%)U anketi je 1.912 muškaraca i žena starijih od 18 odgovaralo na pitanja o najdražoj odjeći za spavanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje bi li želje njihovog partnera ili partnerice utjecale na odluku o tome što će nositi u krevetu, 71 posto muškaraca reklo je 'ne', dok je isto odgovorilo samo 35 posto žena.

Nadalje, za 78 posto žena i 70 posto muškaraca važnija je udobnost u odnosu na atraktivnost, unatoč činjenici da je 49 posto ispitanih priznalo kako su im u prošlosti partneri prigovorili na neatraktivnu odjeću za spavanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo