Godinama je izbivala ne samo s glazbene scene, nego se i skrivala od medija, a nakon duge potrage za savršenstvom, vratila se pjevanju.
"Album Malo mi za sriću triba bio je presudan za mene, gotovo sudbinski, jer mi je postavio vrlo čvrste i jasne standarde. Razinu ispod koje više nikad ne mogu ići", otkriva razloge svog izbivanja Doris Dragović za Studio.
A što je radila sve ove godine: "Uz televizijske i koncertne nastupe, snimila sam dva mjuzikla, surađivala na albumu Giannija Gamulina, imala studente, bila gost na bezbrojnim osobnim i dobrotvornim koncertima i glazbenim uracima", pojasnila je Doris u intervjuu za Studio.
Otkrila je kako se na novom albumu Ja vjerujem, osim pjesama koje joj je napisala Vjekoslava Huljić, većinom nalaze pjesme mladog Ivana Huljića, koji joj je ponudio suradnju.
"Volim zdravu mladost kojoj nitko od nas još nije dospio 'objasniti kako stvari stoje', a kad me Ivan nazvao i rekao: 'Teta Doris, imam neke pjesme, pa ako biste ih čuli…' Sjeli smo uz klavir, pjesme su zasvijetlile. Ono što ga, uz očiti talent, krasi jest divan odgoj, skromnost i duboka milost. On je moje dite, znam ga odmalena, vjerujem u njegov odabir."
Pohvalila se kako ima i dvije autorske pjesme koje su pravo čudo providnosti: "Kako drukčije, osim providnošću, objasniti da se doslovno hodajući, iz studija, odjednom u glavi nižu stihovi, kao da ih netko diktira… Ja, naime, nikada, čak ni rekreativno, nisam pisala stihove. 'Ja vjerujem' da je to bio dar Oca."
Doris je ogorčena stanjem na našoj glazbenoj sceni, kao i poremećajem vrijednosti i pridavanjem pažnje nevažnim stvarima: "Kod nas su nestali pristojnost, odgoj, kultura, poštovanje. Brzo smo, i to loše, prepisali primitivne forme sa Zapada, a ništa svoje novo nismo smislili, da nema onih koji to konzumiraju, kao i onih koji to naređuju (ja ih zamišljam kao visokoprofiterske brzousisne žabe), ne bi, vjerujem, bilo ni onih koji to rade. Glazbena scena, nadalje, nema ozbiljnog prostora za prezentaciju novoga."