Novi vapaj vodeće svjetske pjesnikinje bola, Fione Apple
Malo je kantautora u povijesti pop glazbe bilo ovoliko otvoreno prema boli. Emotivnoj, psihičkoj, pa uzročno-posljedično i fizičkoj boli.
Uslijed nemogućnosti snalaženja s često okrutnim partnerima koji bi iskorištavali njeno potpuno ogoljavanje, ne cijenili onaj jedini iskreni striptiz kakav čuvaš samo za jednu osobu, pjesmarica Fione Apple na svim studijskim albumima, a osobito recentnom, bavi se kopanjem i vidanjem otvorenih rana. Nemogućnost praćenja i vraćanja ljubavi opisuju njene muze od debitantskog ostvarenja
Vrijeme patnje i samopomoći skladanjem činilo ju je iznimno zahtjevnim slučajem za osvajanje slušatelja. Ali one koje je dobila težim putem zaklet će joj se na vjernost znajući koliko biserje drži u sebi.
Fiona Apple nikako nije lagana. Njena pop glazba alternativna je u svakom pogledu jer zahtjeva daleko više pažnje nego smo je spremni odvajati za klasične pop djevojke, makar kako literarno potkovanima bile.
Minimalistički reducirana na snagu njenog plahog, istovremeno i gromkog vokala, uz pozadinske ritmičke šumove, na novom je albumu naznačila kako će biti karikom koja nedostaje između utihnulih, ali jednako svojeglavnih europskih družica Bjork Gudmundsdottir i Polly Jean Harvey. A napose nastavljačicom freak i demon popa kakve je često eksperimentalno plasirala Laurie Anderson. Nešto slično se događa s novim albumom generacijske joj priležnice Regine Spektor, ali u znatno manje komor nom obliku.
Uspoređuje se s Daredevilom jer ne može ništa osjetiti dok ne uništi. Njen Valentino, Jonathan i bezimeni ljubavnik poređen je s Vukodlakom i morskim psom koji će joj odgristi glavu ne bi li ga zatrebala još više pa opjevala u niskom ključu.
Fiona uznosito pjeva o rezanju bola, o trenucima kad bol ulazi u kičmu i mozak, kako se nosi s činjenicom da ne može ostvariti ljubav sam zato jer 'moli za ljubav', pa se predaje zbog svih sitnih trenutaka intime koji su otišli u nepovrat bez objašnjenja gdje je dovraga pošlo krivo.
Jer cijelo je vrijeme bila samo ona i ponuđena na dlanu. Drugačije nije znala, tada ne bi bila ljubav nego predaja. Prevedete li stihove u svakodnevni jezik, ta čežnja i potreba biti voljenim često zna uništavati ako ostane neodgovorena s druge strane. Ispijenost nutarnjim demonima više je nego ilustrativna u izvanrednom video spotu za prvi singl
Ocjena: 9/10