KALVARIJA U VLAKU: /

"Sretni smo što se nismo pogušili, prozori se nisu dali otvoriti"

Image
Foto: Čitateljica

Putnici koji su jučer u 16.40 sati vlakom krenuli prema Križevcima i drugim mjestima prema kojima vozi vlak IC koji s Glavnog kolodvora u Zagrebu kreće u 16.

23.7.2015.
15:22
Čitateljica
VOYO logo

Zbog kvara koji se dogodio u 16.30 sati na signalno-sigurnosnog uređaja kojim se regulira promet vlakova došlo je do prekida prometa na relaciji Zagreb Glavni kolodvor - Sesvete. Kvar je otklonjen tek u 19.15 sati.

Prema tvrdnjama čitateljice, kondukteri su u 17 sati došli javiti kako se u polasku kasni 30 minuta, no ubrzo su se vremena polaska počela stalno mijenjati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tek nakon dva sata počeli su govoriti da idemo okolnim putem", napisala nam je čitateljica i dodala da su okolnim putem kretali se sporo i bez klime: "Bilo je užasno vruće".

"Četiri sata saune"

"Bio je to fenomenalan osjećaj. Uz kupnju karte dobilo se oko četiri sata saune. Četiri sata trajao je put do 57 kilometara udaljenih Križevaca i to pola puta bez klime", požalio nam se putnik iz Križevaca koji je kupe dijelio s dvije gospođe iz Nizozemske kojima je morao objašnjavati zašto toliko dugo traje put.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ne bi bio problem objasniti im da smo dobili informaciju što se događa, no ta informacija nije stigla do putnika", ogorčen je putnik.

Gužva je u vlaku bila velika s obzirom da su svi ušli u taj vlak te je veliki dio njih bio prisiljen stajati.

"Trebala su ići 3 vlaka za Križevce: IC, "Podravka" i "Bjelovarac". Pretpostavila sam da sva tri neće krenuti zajedno i da ću s IC-om prije doći kući. Tad su svi tamo navalili, gužva je bila ogromna, ljudi su stajali", požalila nam se putnica.

"Ljudi su se skoro počeli rušiti"

Druga putnica kazala je kako uvijek sa sobom nosi vodu te da je ovog puta u nekoliko navrata točila vodu na peronu. Međutim, kada je ušla u vlak više nije imala gdje natočiti vodu, a na neizdrživoj vrućini klima u vlaku nije radila niti su bili u mogućnosti otvoriti prozore.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ljudi su se skoro počeli rušiti", napisala nam je putnica.

Pošto je stanje bilo neizdrživo putnici su se snašli te su uz pomoć odvijača poskidali šarafe i otvorili prozore.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jako nam je žao što smo HŽ-u poskidali šarafe, no sretni smo jer se nismo pogušili", kazala je i dodala da su dva dečka držala vrata da se ne zatvore.

"Hvala Bogu da jesu jer ne znam kako bi ovi stariji ljudi izdržali. Sve u svemu, kaos", zaključila je.

Image

Isprika putnicima

Iz HŽ infrastrukture kazali su kako je došlo do kvara signalno-sigurnosnog uređaja te da je kvar otklonjen u 19.15 sati.

"Na kolodvoru Zagreb Borongaj 23. srpnja u 16.30 sati došlo je do kvara signalno-sigurnosnog uređaja kojim se regulira promet vlakova, uslijed čega je željeznički promet bio prekinut na relaciji Zagreb Glavni kolodvor – Sesvete. Dežurne ekipe HŽ Infrastrukture odmah su izašle na teren, a kvar je otklonjen u 19.15 sati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HŽ Infrastruktura informacije o stanju u prometu te prekidu putovanja objavila je na internetskim stranicama www.hzinfra.hr.

Ispričavamo se putnicima zbog neugodnosti uzrokovanim ovom nepredviđenom situacijom i zahvaljujemo na razumijevanju", stoji u odgovoru HŽ infrastrukture na naš upit.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povrat novca

Karta za IC vlak skuplja je od regularne cijene. Vožnja IC-om putnicima omogućava da brzo stignu na odredište i to u klimatiziranim vagonima. S obzirom na nesnosne vrućine ljudi rado plate skuplju cijenu karte kako bi što prije stigli na odredište, no ovog puta nisu dobili uslugu koji su platili pa se pitaju imaju li pravo na povrat novaca.

HŽ Putnički prijevoz ispričava se putnicima zbog neugodnosti koje su imali na putovanju. Kazali su nam kako zbog "ekstremno visoke vanjske temperature" može doći do prestanka rada klima uređaja.

"Prije svega se ispričavamo putnicima zbog neugodnosti koje su imali na putovanju. Putnicima koji su kupili kartu za IC vlak bit će vraćen plaćeni dodatak. Putnici moraju dostaviti originalne prijevozne karte s osobnim podacima i brojem računa na koji će im biti isplaćen novac, na adresu HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10000 Zagreb.

Uslijed ekstremno visoke vanjske temperature u klimatiziranim vagonima može doći do pregrijavanja, tj. prestanka rada klima-uređaja, a klima-uređaj može se kvariti i iz drugih razloga. Vagon je dopremljen na popravak nakon čega će se utvrditi točan uzrok kvara. S obzirom da se u klimatiziranim vagonima prozori ne mogu otvarati, svjesni smo da takve situacije dovode do nezadovoljstva putnika, kojima se još jedanput ispričavamo", odgovorili su nam iz HŽ Putničkog prijevoza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo