Projekt težak 225 milijuna eura /

Zračna luka Dubrovnik postaje najbolja u regiji: Jug Hrvatske ima na što biti ponosan

Image
Foto: ZL Dubrovnik

Zračna luka Dubrovnik među prvima je u cijeloj Europskoj uniji dobila novac iz tzv. Junckerova plana poticanja ulaganja - Europskog fonda za strateške investicije za projekt obnove i nadogradnje aerodroma.

24.6.2016.
10:40
ZL Dubrovnik
VOYO logo

Ekipa Dubrovačkog dnevnika bila je u obilasku buduće zgrade terminala C.

Projekt 'Razvoj Zračne luke' težak je 225 milijuna eura. Svečano otvaranje bit će u ožujku 2017. godine, a 30. rujna zgrada će se pustiti u probni rad.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tomislav Macan, direktor tehnike i inženjeringa pokazao je novu zaustavnu i voznu liniju poviše koje se nalazi nadstrešnica. Taj dio će služiti za iskrcaj putnika koji na taj način više neće morati dugo šetati s parkinga, već će odmah moći ući na glavni ulaz u zgradi C. Jedan dio puta rezerviran je za taksiste i autobuse, a na području gdje će se iskrcavati putnici zaustavljanje će biti do 10 minuta. Na taj način pokušati će se izbjeći gužva. Navedeni dio uskoro bi trebao biti pušten u funkciju. Osim traka za automobile, napravljen je i nogostup za pješake.

Image
Foto: Marijana Matulović

FOTO: Marijana Matulović

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zgrada C imati će podrum, prizemlje i još tri kata. U prizemlju će se povezati s zgradama A i B, te će se na taj način stvoriti komunikacija. U prizemlju će se nalaziti check in pultovi, agencije će biti smještene sa strane, a kafić će se nalaziti s lijeve strane, te će imati i vanjsku taracu. U podrumu je predviđen komercijalni prostor, te sanitarni čvorovi. 

Na prvom katu će biti osiguranje, a druga strana je predviđena za čekaonice koje mogu primiti oko 200 ljudi. Na drugom katu će biti avio mostovi, kafić, trgovina, dok će na trećem katu biti restorani i konferencijska dvorana.

Image
Foto: Marijana Matulović

FOTO: Marijana Matulović

Sama zgrada C zauzima 26 tisuća kvadrata, a ukupno oko 52 tisuće kvadrata imaju sve tri pristanišne zgrade. Zamišljeno je da postoji i  komunikacija prema parkingu, takozvana suha veza, tako da se putnici mogu izravno sami prijaviti. Zgrada će imati 'Schengen' i 'No Schengen' zonu i biti će prva takva koja to ima, a prema pravilima Europske Unije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više pročitajte na portalu Dubrovački dnevnik. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo