Kakav Kronplatz kad skijalište, doduše malo, može biti i u središtu Zagreba!
I dok dio građana stazu hvali, skupio se i prililčan broj onih koji smatraju da je dovlačenje gomile umjetnog snijega ovdje u središte grada zapravo bacanje novca koji se mogao prilično bolje iskoristiti!
Internet je ovih dana bio prepun kreativnih parodija, a kritike su stizale sa svih strana.
"Staza na Bakačevoj ulici želi nam se prikazati kao turistička senzacija, ja bih rekla ako to je senzacija, da je samo riječ o senzacionalnom rasipanju našeg novca!" komentirala je Sandra Švaljek, kandidatkinja za gradonačelnicu Zagreba.
Staza u Bakačevoj i utrka legendi dio je projekta Snježne kraljice. Zajedno s dvije utrke, sve je stajalo 23 i pol milijuna kuna!
"Od našeg budžeta - oko 75 posto prihoda su komercijalni - prihodi od sponzora, TV prava, ulaznica, a oko 25 posto su prihodi od grada!" izjavio je putem telefona Vedran Pavlek, direktor Hrvatskog skijaškog saveza.
Pavlek je uvjeren - investicija se gradu vraća. Žensku i mušku utrku na stazi je, kaže, pratilo 20-ak tisuća ljudi. Utrka legendi u Bakačevoj, pojašnjava, prenosila se u izravnom prijenosu u Austriji, Švicarkoj Švedskoj, na Europ sportu, BBC-u, pa i u Japanu! Lani su napravili i istraživanje TV prijenosa, i to samo u dijelu zemalja!
"Kad bi Zagreb samo platio u tih 13 zemalja oglašavanje na televiziji to bi za utrke iz 2015 iznosilo 3,9 milijuna eura! To je apsolutni dobitak", smatra Pavlek.
A dobitke zbrajaju i u Turističkoj zajednici. Prvih šest dana - nove godine broje 25 tisuća noćenja.
"Čak 20 posto više gostiju nego što je to bio slučaj prošle godine, to se doista odmah može pripisati dobrom i korisnom utjecaju Snježne kraljice!" kazala je Martina Bienenfeld, direktorica TZ Zagreba.
Sve bi se vjerojatno drukčije gledalo, i kad bi rezultati naših skijaša bili bolji. I to će se uskoro promijeniti, uvjeravaju u Skijaškom savezu.