Zagrepčani su ovih dana uznemireni jer su im na adrese stigle opomene pred ovrhu zbog navodno neplaćenih računa odvoza miješanog komunalnog otpada koje im je poslala Čistoća, podružnica Zagrebačkog holdinga, javlja Večernji list.
"Nikad nisam dobio ni zaseban račun, a kamoli opomenu, pa je l' mi netko može objasniti o čemu se radi" napisao je na svom Facebook profilu food bloger Domagoj Jakopović Ribafish.
Brojni pratitelji su se uključili u raspravu u komentarima i potvrdili da su i oni doživjeli slično. "Uredno plaćam sve račune 10. u mjesecu, nije mi jasno što je ovo", zapitao se jedan Zagrepčanin. Drugi dodaju da su uz Čistoću, dobili i uvećane račune GSKG-a za pričuvu te da očekuju i slične opomene za račune za vodu.
"Pripazite se… Zagrebački holding odnosno podružnica Čistoća šalje opomene pred ovrhu iako se njihove usluge plaćaju na zajedničkom računu. Radi se pokušaju protupravne naplate i kaznenom djelu", napisao je na svom Facebook profilu novinar Dražen Tomić.
Zagrebački holding tvrdi da se svim korisnicima na uplatnicama uz mjesečni račun iskazuje i stanje nepodmirenih obveza prema pojedinoj podružnici ili društvu. Svima koji imaju dugove prama Čistoći zaključno sa 7. studenim, Holding je poslao opomene za sve do sad nepodmirene račune, uključujući rujan.
"Na jedinstvenoj uplatnici Zagrebačkog holdinga (JUP), mjesečne obveze prema podružnici i društvima iskazane su na pojedinačnim računima za usluge koje isti pružaju. Opomene pred ovrhu šalju se zasebno, budući da je svako društvo ZGH grupe dužno samostalno voditi ovršne postupke protiv dužnika", objašnjavaju iz Holdinga. Dodaju i da korisnici se za sve informacije vezane uz opomene mogu obratiti na kontakt telefon 01/700-1441 i mail adresu opomene@zgh.hr ili osobno na šalter Holding centra, na adresi Ulica grada Vukovara 41.
Zagrebački holding će prije eventualnog slanja prijedloga za ovrhu provjeriti sve u međuvremenu dospjele uplate korisnika, te se on neće slati onima koji su u međuvremenu podmirili svoja dugovanja. Predsjednica udruge za zaštitu potrošača Ana Knežević tvrdi kako opomene ne bi smjele stizati zasebno. "Ne može stizati opomena samo za Čistoću. Ako je račun zbiran, nema osnova da se opomene šalju zasebno", poručila je Ana Knežević koja savjetuje Zagrepčanima da pošalju Holdingu potvrdu o plaćenom računu. I bloger Ribafish pokušao je saznati informacije o opomeni na broj koji je naveo Zagrebački holding, međutim nije uspio nikoga dobiti.
"Zahtijevat ću odgovor jer, ako ne platim račun osjećam građansku grižnju savjesti pa ih plaćam redovito. Uvijek mi dođe jedinstveni račun, no sad mi je stigla opomena za Čistoću za šest eura, a sve sam to platio na zajedničkom računu. Jako sam zbunjen, a vidim i da je puno ljudi u mojoj situaciji. Nadam se da nije u pitanju praksa APP, odnosno, ako prođe, prođe, jer ako je tako, netko bi morao odgovarati", poručio je Ribafish na svom Facebooku.
POGLEDAJTE VIDEO: Holding tražio osobnu od korisnika, a nisu smjeli. Sad će dobiti kaznu. Istražili smo koliko je sličnih kazni dosad bilo