OBRAT /

Vraća se zaključivanje ocjena na polugodištu: 'Čas se ukidaju, čas vraćaju i sve se rješava preko koljena'

Image
Foto: Ilustracija/Damir Spehar/PIXSELL

'Zaključivanje ocjena dio je naše obrazovne tradicije i preko nje roditelji prate postignuće svog djeteta'

5.10.2016.
15:58
Ilustracija/Damir Spehar/PIXSELL
VOYO logo
Image
revolucionaran sustav /

Iznimka među školama: u ovom osnovnjaku u Osijeku već desetak godina nema domaće zadaće za učenike

Image
revolucionaran sustav /

Iznimka među školama: u ovom osnovnjaku u Osijeku već desetak godina nema domaće zadaće za učenike

Novim izmjenama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama Ministarstvo obrazovanja planira na polugodišta vratiti zaključivanje ocjena.

Potvrdio je to za Večernji list Željko Stipić, član Povjerenstva za izmjene zakona i predsjednik Sindikata “Preporod”, naglašavajući da se zaključivanje ocjena na polugodištu na brzinu izbacilo prije četiri godine, a da se isto tako sada na brzinu i bez evaluacije vraća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O novostima u tom zakonu, od kojih je zaključivanje ocjena samo jedna, a kojim se planira odgoditi i licenciranje ravnatelja, zbog čega se mora donijeti do kraja ove godine, javna rasprava otvorit će se za desetak dana. Primjenjivat će se od iduće školske godine, što znači da se ove godine učenici učenicima još neće zaključivati ocjene u prosincu.

"Zaključivanje ocjena dio je naše obrazovne tradicije i preko nje roditelji prate postignuće svog djeteta. Uz brojčanu ocjenu iznimno je važan i opis", kazala je Ljiljana Klinger, ravnateljica Osnovne škole Matije Gupca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da je zaključivanje ocjena na polugodištu poticajno za učenike, misli i psihologinja prof. dr. Mirjana Nazor.

"Ako na polugodištu nema zaključivanja ocjena, dio učenika je ležeran misleći da do kraja godine ima vremena popraviti propušteno. Ali to baš i nije tako", ističe prof. dr. Nazor.

"To je samo prelijevanje iz šupljeg u prazno, čas se ukidaju, čas vraćaju i sve se rješava preko koljena. To je klasičan primjer kako se ozbiljnim temama pristupa na neozbiljan način. A žrtve su uvijek učenici i učitelji, svatko na svoj način", zaključuje Željko Stipić. Dodaje da zbog toga i ne čudi da se zakon mijenja 14. put.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo