INOVATIVAN NAČIN OSTVARIVANJA PRIHODA / Vodeća europska aplikacija za prijevoz na zahtjev ruši mitove o tome kako početi voziti putem platforme

Image
Foto: Promo

Moderni modeli poslovanja dopuštaju sve - dobru zaradu, fleksibilnost, samostalnost

10.2.2022.
12:55
Promo
VOYO logo

Kad razmišljamo o tome kako izgleda savršen posao, većinom nam na pamet pada fleksibilnost i samostalnost, a mogućnosti da smo sami svoji šefovi streme gotovo svi tijekom svoje karijere. Zanemariva nije ni želja za dobrom zaradom, a moderni modeli poslovanja dopuštaju sve to i više, zahvaljujući digitalnim platformama koje nude nekonvencionalne oblike ostvarivanja zarade.

Tako je jedna od najvećih pogodnosti rada putem digitalnih platformi upravo fleksibilnost koja omogućava samostalno kreiranje radnog vremena i brigu o vlastitim obavezama po vlastitom rasporedu. Također, uz fleksibilnost se veže i mogućnost izbora platforme za rad te vrste usluge koja se pruža. Iako digitalne platforme imaju sve veću popularnost na tržištu, uz platformski rad nerijetko se vežu razni mitovi, stereotipi, priče iz treće ruke i stvara se „magla“ informacija koje su u potpunosti netočne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

Kako su mitovi i stereotipi često temeljeni na dezinformacijama i pojedinačnim pretpostavkama odlučili smo prikazati nekoliko najčešćih primjera i saznati što stvarno znači voziti kao vozač putem Bolt platforme.

Iznadprosječna primanja

Jedan od najčešće prisutnih mitova o vozačima na Boltovoj platformi je taj da je nužno biti vlasnik vlastite tvrtke kako biste mogli raditi kao vozač, što nije točno. Moguće je biti vlasnik tvrtke i raditi kao Boltov partner kroz vlastitu tvrtku ili obrt, no isto se tako moguće zaposliti kod nekog od trenutnih vlasnika flota ili tvrtki za taksi prijevoz s kojima Bolt surađuje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugi najčešći mit je taj da vozači na Boltovoj platformi imaju ispodprosječna ili niska primanja te da zarada nije proporcionalna odrađenom poslu. Podaci pokazuju da to niti približno nije tako – njihova se zarada u prosjeku može kretati u rangu i više od 100 kuna po satu, a imaju mogućnost uključivanja i isključivanja iz ponuđenih kategorija te odabira konkurentnije satnice. Stoga ne čudi da su mnogi odabrali vožnju putem Bolt platforme kako bi upotpunili svoje kućne budžete.

Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

Još jedan mit je i taj da Boltovi partner vozači moraju iznimno dobro poznavati grad. No, iako je to poželjno, nije obavezan uvjet – Boltova aplikacija napravljena je toliko dobro da svakog vozača navigira od početne do završne točke vožnje. Aplikacija se iz dana u dan konstantno unaprjeđuje, a vozačima je dostupna i korisnička podrška koja će im u rekordnom vremenu pomoći s eventualnim nedoumicama. Mit je i da svi Boltovi partner vozači moraju znati govoriti engleski – a iako je to poželjno, nije uvjet; ono što korisnici svakako cijene je pristojnost vozača, kao i ljubazni pozdrav i iskreni osmijeh.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nekoliko jednostavnih koraka do vožnje za Bolt

Kako biste počeli voziti putem Bolt platforme potrebno je samo imati valjanu dokumentaciju koja uključuje vozačku dozvolu, potvrdu o nekažnjavanju u Republici Hrvatskoj, osobnu iskaznicu, početnu kvalifikaciju za auto-taksi vozača te 21 godinu starosti. Uz to, nije potrebno imati vlastito vozilo; ako ga posjeduješ to je već velika prednost, ali uvijek se možeš dogovoriti s vlasnikom flote koji ti može iznajmiti vozilo ili ga možeš iznajmiti po vlastitom nahođenju.

Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

Bolt je vodeća europska superaplikacija usmjerena ka izgradnji cjenovno pristupačnog, sigurnog i održivog urbanog prijevoza. Ima više od 100 milijuna korisnika u 45 zemalja i 400 gradova diljem Europe i Afrike. Unutar vertikale ride-hailinga, odnosno prijevoza na zahtjev, Bolt trenutno okuplja više od 2,5 milijuna vozača. U Hrvatskoj je prisutan od 2018. godine i danas okuplja nekoliko tisuća vozača u hrvatskim gradovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo