Danas objavljujemo reportažu iz kampanje gospođe Anke Mrak Taritaš koja se nalazi na osmom mjestu u II. izbornoj jednici. Pet i pol sati u automobilu, 350 kilometara s njom i njezinim timom proveo je naš reporter Josip Antolić.
45 minuta od polaska iz Zagreba - prva postaja - natjecanje lovaca u Svetom Ivanu Zelini! Iz svoje druge, samo nakratko prelazi u VI. jedinicu, Veliku Goricu, pozdraviti kolege iz Narodne koalicije.
Tajming je u kampanji sve, a do 12 treba stići u Preseku, pozdraviti ljude na proštenju..
"Preferencijalna kampanja vam ima niz stvari, od onih koje možete odraditi iz ureda, izuzetnog je važno biti na terenu, a tereni su svakakvi.
Jede se što se i kad se stigne. Ovaj put ipak prilično dobro.
"Nastojimo nešto pojesti, nastojimo pojesti juhu i još nešto, ali kako kampanja ide kraju sve nam to slabije uspijeva",, kazala nam je Anka Mrak Taritaš (HNK), kandidatkinja za saborsku zastupnicu.
Ruta jednog tipičnog dana Anke Mrak Taritaš na karti izgleda ovako. Put vodi kroz četiri županije. U 24 sata obišlo se 340 kilometara, u autu provelo pet i pol sati.
Koliko god izborna jedinica velika, na događajima u svakom selu i gradu susreću se kolege, ponekad i protukandidati.
Neki u uredu, neki na terenu, u preferencijalnoj kampanji
Anke Mrak Taritaš radi šest
ljudi! Svaka stanica njezine rute isplanirana je u sekundu.
"Nije namčorasta, naprasita, sve se vrlo jednostavno dogovorimo, ono što je ključno, ona se tu drži onog osnovnog pravila, ne miješa se u kampanju, nego odrađuje posao! I to je ključno, ona zna što mora napraviti", kazao je Stanko Kordić, direktor kampanje Anke Mrak Taritaš.
Stisnuti što više ruku kako bi skupila barem 10 posto preferencijalnih glasova svoje liste, jer ankete Narodne koalicije u 2 izbornoj jedinici daju 6 mandata, a ona je na 8. mjestu.
Lani je s tog istog 8. mjesta, upravo zahvaljući preferencijalnim glasovima ušla u Sabor.
"Obično je negdje oko 12 sati, kad je do 12 teren dobro je, kad prijeđemo preko onda je malo naporno. Dnevno spavam negdje 4 do 5 sati. Ne znam više je li naporno ili, još je tjedan dana", dodaje Mrak Taritaš.
Dotad će se napraviti oko 10 tisuća kilometara na terenu, u suludom ritmu.