PRESTIŽNA DODJELA /

Veliko priznanje: Voyo osvojio nagradu za Digitalni proizvod godine!

Image
Foto: Danas.hr

Ono po čemu se razlikuje od ostalih streaming platformi je to što po prvi put u Hrvatskoj svoje omiljene showove i serije iz RTL-ove produkcije korisnici mogu gledati prije svih, odnosno 24 sata prije prikazivanja na televiziji

17.11.2023.
22:36
Danas.hr
VOYO logo

RTL-ova nova i revolucionarna streaming platforma Voyo dobitnik je nagrade u kategoriji Digitalni proizvod godine na ovogodišnjoj prestižnoj dodjeli SoMo Borac, javlja Danas.hr. Nagrade se, naime, dodijeljuju u 15 kategorija, a u kategoriji Digitalnog proizvoda godine nagrađuje se sve ono "oko" medijskog sadržaja.

Organizatori natjecanja objasnili su kako je to sučelje u koje je taj isti sadržaj pakiran pa se u ovoj kategoriji mogu naći web stranica nekog medija, newsletter, mobilna aplikacija, podcast i slični proizvodi. Prvo mjesto zauzeo je Večernji.hr. A osim dodjele nagrada, u Tvornici Kulture drugu godinu zaredom održala se i konferencija na kojoj se analiziraju najvažniji trendovi i digitalna budućnost.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lončarić: 'Nije bitno samo prodati pretplatu nego je bitno da je korisnik uključen'

Jedan od govornika bio je i predsjednik Hrvatske udruge digitalnih izdavača i glavni direktor digitalnog poslovanja CME Adria Matej Lončarić.

Kvaliteta je, poručili su panelisti, izuzetno važan aspekt hvatanja i zadržavanja korisnika na vlastitom mediju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
TRENDOVI U MEDIJIMA /

Matej Lončarić o digitalnoj budućnosti: 'Video izaziva najveće emocije, a AI na VOYO predviđa što će ljude iznervirati'

Image
TRENDOVI U MEDIJIMA /

Matej Lončarić o digitalnoj budućnosti: 'Video izaziva najveće emocije, a AI na VOYO predviđa što će ljude iznervirati'

"Kvalitetu promatramo i kroz vrijeme koje korisnik provodi s nama, kod streaming platforme VOYO pratimo koliko je korisnik tjedno na našoj platformi i koliko je uključen. Važno nam je i kupi li on samo pretplatu ili nešto prati. Nije bitno samo prodati pretplatu nego je bitno da je korisnik uključen, odnosno da prati sadržaj koji ga zanima. Kvalitetan sadržaj je onaj na koji je korisnik spreman potrošiti vrijeme, platiti ga ili se uključiti u raspravu", objasnio je Lončarić.

Ipak, pažnja korisnika može se pridobiti na više načina, kao i osigurati da se oni vrate nekom mediju. U tome bitnu ulogu ima i personalizacija sadržaja.

"To mi pokušavamo s Voyo. Personalizirana početna stranica ovisno o korisniku, prati li sport ili sapunice. Ako im ne pričamo priču koju oni žele napuštaju nas, ali uz to moramo pričati i svoju priču. Za to postići moramo iskoristiti sve resurse, društvene mreže, metriku, short forme na Instagramu, YouTubeu, to je jako bitno. Video izaziva najveće emocije kod korisnika kad ga gleda, ja sam evanđelist videa i novih short formi", kazao je Matej Lončarić.

Za uspjeh Voyo zaslužna je i umjetna inteligencija

Voyo svojim korisnicima nudi širok spektar sadržaja raznih tematika koje grupira prema njihovim interesima u čemu pomaže i umjetna inteligencija. Ono što ga čini još posebnijim je i to što korisnici po prvi put u Hrvatskoj svoje omiljene showove i serije iz RTL-ove produkcije mogu gledati prije svih - 24 sata prije prikazivanja na televiziji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svaki tjedan Voyo nudi i nove naslove sadržaja, a na dnevnoj bazi ubacuju se i nove epizode emisija i serija. Sve pretplatnike ondje čeka više od 10.000 sati najboljeg domaćeg i stranog sadržaja.

POGLEDAJTE VIDEO: RTL donosi jedinstvenu streaming platformu na hrvatskom tržištu - Voyo!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo