'TJERAJU GA DA NE PLAĆA' /

'Mom ocu, umirovljeniku, mjesecima nisu stizali računi za telekom': Operater ih je uredno slao, kao i opomene. Je li zapelo u pošti?

Image
Foto: Marijan Susenj/Pixsell

'Moj otac uredno plaća račune čim primi mirovinu tako da ode u poštu i podmiri dugovanja. Na žalost, posljednjih mjeseci nije dobio račune ni za RTV pristojbu, ni za telefonske usluge', kaže sin umirovljenika iz Vukovara

20.8.2023.
7:41
Marijan Susenj/Pixsell
VOYO logo

Našoj redakciji javio se jedan Vukovarac (podaci poznati redakciji) ispričavši kako njegovom ocu, umirovljeniku koji živi u Markušici, već mjesecima ne stižu računi za telekom usluge, kao i oni za RTV pristojbu. Čovjek je zabrinut i kaže kako njega koji uredno podmiruje sve račune i troškove "sada tjeraju da ne plaća".

"Moj otac je osoba starije životne dobi, kojoj su televizija i fiksni telefon jedini prozor u svijet i jedini kanal komunikacije s ostatkom svijeta. Uredno, kao i svaki drugi umirovljenik, plaća račune čim primi mirovinu na način da ode u poštu i podmiri dugovanja. Na žalost, posljednja dva mjeseca nije dobio račune ni za RTV pristojbu, ni za telefonske usluge. Na upit u poslovnici Hrvatske pošte zašto mu poštar uobičajeno nije donio račun, nije dobio odgovor osim da nije jedini i da je takvih slučajeva još puno", kazao nam je njegov sin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Operater: Račune smo poslali, pitajte Poštu!

Otac, naravno, poput većine ljudi starije dobi, strahuje da mu zbog tuđeg propusta ne zaračunaju zatezne kamate ili čak isključe fiksni telefon, jer mobilnog nema. Što se tiče telekom usluga, čini se da problem nije u operateru.

"Kada sam umjesto njega nazvao operatera telefonskih usluga, a i meni je bilo prilično komplicirano proći kroz šumu 'ljestava' i pritiskanja tipke ove, tipke one, dobio sam odgovor da su računi - konkretno za lipanj i srpanj - uredno poslani s tim i tim datumom te da se izvolim obratiti Hrvatskoj pošti. Na inzistiranje hoće li mu zaračunati zatezne kamate i eventualno isključiti broj, opet sam bio upućen na Hrvatsku poštu", kaže sin zabrinutog umirovljenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
MUČNO ISKUSTVO /

'Mama je umrla prije 3 mjeseca. Odmah smo odjavili njen mobitel, ali računi i opomene su nastavili stizati'; Dobili smo odgovor

Image
MUČNO ISKUSTVO /

'Mama je umrla prije 3 mjeseca. Odmah smo odjavili njen mobitel, ali računi i opomene su nastavili stizati'; Dobili smo odgovor

Pošta: Nije bilo kašnjenja, možda je netočna adresa

Tragom ove priče, obratili smo se službi za odnose s javnošću Hrvatske pošte ne bi li saznali gdje je zapelo s dostavom računa ovome čovjeku, a možda i drugima. Pitali smo ih imaju li saznanja o eventualnom kašnjenju isporuke poštanskih pošiljki i razlozima toga.

''Provjerili smo situaciju s kolegama koji su nam javili kako u naselju Markušica nije bilo kašnjenja u dostavi u protekla dva mjeseca. Obzirom da nemamo konkretnije podatke poput imena ulice ili adrese korisnika nažalost ne možemo napraviti detaljniju provjeru. Također, dostava za Markušicu obavlja se iz poštanskog ureda 32100 u Vinkovcima. Kontrolom ostatka pošiljaka nije utvrđeno prekoračenje roka te do sada nismo imali prigovora na dostavu u navedenom naselju. U naselju Markušica dio korisnika ima istaknute stare, odnosno neispravne adrese i kućne brojeve. Poštari koji su na zamjeni ne poznaju teren i korisnike nego se pri dostavi vode isključivo adresom koja je navedena na pošiljci što posljedično može rezultirati vraćanjem pošiljaka pošiljatelju ili dostavom koja traje dulje od predviđenog'', stoji u odgovoru.

Hoće li Pošta preuzeti trošak?

Sin je u međuvremenu riješio problem s računima HRT-u za televizijsku pristojbu tako što će on ubuduće plaćati očeve račune putem internetskog bankarstva.

"Zar ljudima trebaju isključivati telefone i pečatiti televizore iako oni plaćaju i žele platiti račune i podmiriti svoje obaveze? Ako je odgovor potvrdan, hoće li Hrvatska pošta preuzeti taj trošak'', zapitao se ovaj Vukovarac, koji je tražio da mu ne objavljujemo ime jer njegov otac ne želi publicitet.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje hoće li preuzeti eventualni trošak zateznih kamata ili privremenog isključivanja telefonskih uređaja zbog neplaćenih računa, ako se utvrdi da nisu na vrijeme dostavljeni korisnicima, u Hrvatskoj pošti nam odgovoriše da u slučaju njihove odgovornosti korisnik ostvaruje pravo na naknadu štete te da se detaljnije informacije o tome mogu se pronaći OVDJE.

Na koncu stigli računi... ali i opomene

Pred samu objavu ovog teksta, mailom nam se ponovno javio ovaj Vukovarac obavijestivši nas da su njegovom ocu napokon poštom stigli zaostali računi telekomunikacijskog operatera (ne i HRT-a) , a uz njih i opomene zbog kašnjenja u plaćanju istih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Računi nisu stigli dva mjeseca, a tek polovicom kolovoza stigle su opomene. Kućni broj se nije mijenjao, kao ni adresa i uredno stoje desetljećima na vidljivom mjestu'', napominje.

On je, da bi vremešnog oca ubuduće poštedio mogućih briga oko toga ''hoće li mu isključiti telefon'', preuzeo na sebe i plaćanje njegovih računa za telekom usluge putem internetskog bankarstva.

POGLEDAJTE VIDEO: Građani Opatije po pošto odlaze u poslovnicu jer poštara nema. 'Dođe i račun i opomena. I tako mjesecima'

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo