drama na pruzi /

Umalo se sudarila dva putnička vlaka s ukupno 127 ljudi! Jedan čovjek je napravio grešku koja je mogla biti kobna

Kad je shvatio što je napravio, strojovođu koji je krenuo iz Andrijevaca, prometnik je brzo nazvao i zaustavio

5.5.2023.
20:53
VOYO logo

Na pruzi u Slavoniji dogodio se ozbiljan incident danas poslijepodne koji je mogao dovesti do teške željezničke nesreće. Putnički vlakovi s ukupno 127-ero putnika malo su se sudarili. Oba vlaka zbog radova su se kretala istim kolosijekom. Prometnica u Garčinu propustila je vlak, no greškom je isto napravio i njezin kolega u Andrijevcima.

 Pa su krenuli jedan prema drugom. Zaustavili su se na udaljenosti od 2 kilometra. Kad je shvatio što je napravio, strojovođu koji je krenuo iz Andrijevaca, prometnik je brzo nazvao i zaustavio. Vlak iz drugog smjera zaustavio je sigurnosni sustav. Iz HŽ Infrastrukture su objasnili da ozlijeđenih nema i da je za sve kriv prometnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
drama na pruzi /

Umalo se sudarila dva putnička vlaka s ukupno 127 ljudi! Jedan čovjek je napravio grešku koja je mogla biti kobna

Image
drama na pruzi /

Umalo se sudarila dva putnička vlaka s ukupno 127 ljudi! Jedan čovjek je napravio grešku koja je mogla biti kobna

Vlakovi su putovali na dionici Vinkovci- Zagreb i obratno. Policija je provela očevid, a putnicu su prevezeni drugim vlakovima.

'Godinama se popravljaju pruge, iste dionice i onda se takve stvari mogu dogoditi'

Nenad Mrgan, šef sindikata strojovođa objasnio je za RTL kako je moguće da se takvo što dogodi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svakodnevno se susrećemo s velikom količinom radova na prugama u Hrvatskoj. U konačnici, uvijek je kriv ili strojovođa ili prometnik ili otpravnik vlakova. No, razlozi za to su negdje drugdje. Godinama se popravljaju pruge, iste dionice i onda se takve stvari mogu dogoditi. Danas smo imali sreću, da je vlak iz Andrijevaca krenuo 10-ak sekundi kasnije sigurno bi tragedija bila daleko veća, možda se ne bi mogla ni izbjeći jer sigurnosni sustav tada više ne bi mogao zaustaviti strojovođu s vlakom iz Garčina jer bi on već prošao pokraj signala koji je njemu u tom trenutku pokazivao zabranjenu vožnju“, kaže šef sindikata strojovođa.

'Modernizacija infrastrukture'

Kako spriječiti da se ovakve stvari ne ponove i je li to moguće:

"Sigurno da je moguće - modernizacija infrastrukture, ali ne na ovakav način. Imamo zatvorenu prugu, velike radove Dugo Selo-Križevci, Križevci-Koprivnica, sad se otvaraju radovi na dionici Zagreb-Novska. Najavljuju se radovi na dionici Karlovac-Jastrebarsko. To ne ide, nema građevinskih firmi, nema onih koji mogu odraditi poslove na vrijeme. Ono što se može odraditi za mjesec ili dva oduži se na par godina. A pod takvim uvjetima kad se radi, onda se nesreće sigurno događaju i vjerujemo da sve to treba ubrzati, raditi na jednom mjestu pa krenuti na drugi. Ovako imamo velike štete, putnike maltretiramo, a rezultat svega su velike nesreće i onda su krivac ili otpravnik ili strojovođa. Ali, greška je negdje drugdje i to bi trebalo ispraviti. Novci se osiguravaju iz Europskih sredstava, treba ih uzeti, ali kad netko nešto dogovara, moraš imati građevinsku službu, stručne radnike, a ne zatvarati pruge mjesecima-godinama i onda to traje i to je veliki problem“, kaže Mrgan .

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo