Tijekom proteklih pola stoljeca na predjelima Rudina i Sadina zivote je izgubilo 39 putnika i zeljeznicara u dvjema nesrecama, a ta crna statistika samo pukim slucajem nije povecana proteklog cetvrtka, kada je na istoj dionici izmedu Kastel Staroga i Labina iskliznuo putnicki vlak iz Zagreba prema Splitu, pise Slobodna Dalmacija.
Smrt sest osoba
Mnogima su jos svjeza sjecanja na 24. srpnja 2009., kada je nagibni vlak izletio iz kolosijeka na nizbrdici iznad Kastelanskog polja i odveo u smrt sestero putnika, a jos ih je 55 bilo ozlijedeno.
Kobna 1966. godina
Starijim citateljima jos su u memoriji tragicni prizori na kastelanskoj pruzi 16. veljace 1966., kada je u vlaku koji je vozio iz Splita prema Kninu poginulo 29 putnika, a jos ih je cetvero podleglo ozljedama u splitskoj bolnici.
Glomazan i trom
Od tada do danas malo se toga promijenilo – zeljeznicki sustav ostao je glomazan i trom, na celu pojedinih njegovih sekcija nalaze se politicki poslusnici koji se mijenjaju kao na traci, a pruge se odrzavaju po inerciji. Posljedica toga je stalna opasnost za osobe koje svakodnevno putuju i rade na dva kobna kilometra kolosijeka iznad Kastela.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/257169/Default.aspx