gužve na granici / U polarnu Europu na skijanje krenulo oko 200.000 Hrvata: prodano čak 10 posto više aranžmana

Upravo u takvu polarnu Europu krenulo je oko 200 tisuća Hrvata. Zbog bijelog egzodusa gužve na granici već od ranog jutra - no, bez stresa u kilometarskim kolonama. Zanimljiv je podatak da je prodano čak 10 posto više aranžmana​

7.1.2017.
19:13
VOYO logo

Već tradicionalno, od 7.1 Hrvati kreću na odmor u strana skijališta. 

Sunce tek što je izašlo, a kolona na Bregani onih koji su krenuli na skijanje već je prešla 2 kilometra. Procjenjuje se da će na put i ove godine oko 200 tisuća građana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I dok se neki pouzdaju u gastronomiju destinacija, drugi ostaju vjerni tradiciji.

U putničkim agencijama su zadovoljni sezonom i kažu kako kako last minute ponuda gotovo da i nema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Što se destinacija tiče i dalje su Austrija i Italija top skijaške destinacije. Slijedi Slovenija za kraća skijanja a potom Italija i Francuska za proljetna skijanja", izjavila je Nikolina Frklić, direktorica putničke agencije ATLAS.

A ovisno o destinaciji variraju i cijene. Šestodnevna ski karta za Val Thorens u Francuskoj tako košta 2147 kuna dok je primjerice u austrijskom Gerlitzenu 500 kuna jeftinija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Raspon cijena je velik, volimo naglasiti da skijanje nije elitistički produkt, velik dio skijaša preferira skijanje i odabire čak radije zimovanje nego ljetovanje", dodaje Frklić.

Onima s manjim budžetom ostaju domaća ili skijališta u regiji koja su naprema primjerice talijanskim i do 3 puta jeftinija. No u Udruzi hrvatskih putničkih agencija kažu kako se ipak više ne broji svaka kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ono što je vidljivo iz trenda sadašnjeg bookinga i rezervacija je da se bukiraju malo skuplji aranžmani nego prošle godine što ide u prilog onima koji tvrde da je standard malo poboljšan", kazao je Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Budući da je već sada tražen i tjedan nakon 14-og u putničkim agencijama očekuju dobru sezonu s rastom od čak 10 posto. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo