Ira Kaufman, stručnjak za marketing s više od 35 godina iskustva i suradnik Philipa Kotlera i Shagorika Heryani, nekoć voditeljica digitalnog marketinga najveće azijske telekomunikacijske tvrtke, pridružit će se kao glavni gostujući govornik brojnim hrvatskim stručnjacima koji će 13. svibnja podijeliti svoja znanja o digitalnom marketingu na konferenciji "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere".
Prošlogodišnje, prvo izdanje konferencije odmah je postalo najposjećenija domaća konferencija posvećena digitalnom marketingu pa organizator, Visoko učilište Algebra, očekuje da će i predstojeća konferencija okupiti više od 350 posjetitelja. U samo nekoliko dana od otvaranja registracije, gotovo dvije stotine mjesta na konferenciji već su "planule", pa bi oni koji su zainteresirani za ovo područje trebali požuriti s registracijom.
Velike promjene već i u godinu dana
Digitalni marketing nevjerojatno je dinamično područje. Čak i u samo godini dana od prošloga izdanja konferencije, značajno su se razvila pojedina područja i očiti su današnji trendovi u digitalnom marketingu: automatizacija, analitika podataka o korisnicima i znanost o podacima, big data, oglašavanje kroz sadržaj, socijalna fizika i analiza govora tek su neke od tema o kojima će biti riječi na konferenciji u petak u Zagrebu.
FOTO: Vanja Šebek direktor je sadržaja konferencije o digitalnom marketingu koja se u petak održava u Zagrebu
"Digitalni marketing u suvremenom poslovanju zaista je postao mainstream, tema bez koje nema razvoja suvremene tvrtke i brenda. Odavno se više ne radi samo o oglašavanju ili nastupu na društvenim mrežama, štoviše, to predstavlja tek manji dio ovog područja", naglašava Vanja Šebek, direktor sadržaja konferencije, a ujedno i predavač na diplomskom studiju Digitalni marketing na Visokom učilištu Algebra.
Pritom pojašnjava da mnoge tvrtke danas vrlo ozbiljno rade na svojoj digitalnoj transformaciji i gledaju kako, korištenjem suvremenih marketinških metoda i digitalne tehnologije, mogu unaprijediti svoje poslovanje i oduprijeti se konkurenciji. Baš će ta digitalna transformacija – nešto s čim se mnoge, naročito tradicionalne tvrtke zapravo dosta teško nose ili sporo primjenjuju potrebne korake u svojoj preobrazbi – biti glavna tema ovogodišnje konferencije.
Mnoge teme aktualne su odmah danas
"Kada govorimo o trendovima na području digitalnog marketinga, važno je reći da se ne radi o stvarima koje nas čekaju u dalekoj budućnosti", pojašnjava Šebek, "već će mnoge od tema koje ćemo otvoriti na konferenciji imati stvarnog utjecaja na marketinške kampanje, digitalni nastup i digitalnu komunikaciju s korisnicima već ove godine. Bilo tko tko radi u marketingu, razvoju poslovanja ili prodaji teško će preživjeti ovu godinu a da se ne susretne s problematikom podatkovne znanosti ili primjerice analitike nestrukturiranih podataka".
FOTO: Prošlogodišnja konferencija o digitalnom marketingu privukla je više od 350 posjetitelja koji se aktivno bave ovim područjem, pa su očekivanja i od ovogodišnje konferencije velika
Među domaćim stručnjacima za digitalni marketing koji će na ovoj konferenciji održati svoja predavanja nalaze se mnoga renomirana imena – primjerice, Davor Runje i Velimir Žagar, potom podatkovni znanstvenici Robert Kopal, Leo Mršić i Goran Klepac, ali na konferenciju, primjerice, dolazi i Boris Šurija, techie psiholog koji će sudionicima prenijeti svoje zaključke kako se ponašamo na internetu i kako Internet općenito utječe na naše ponašanje.
Prijave za konferenciju "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere" otvorene su još samo koji dan a broj mjesta je ograničen pa iz Visokog učilišta Algebra zainteresirane posjetitelje pozivaju da se što prije prijave za konferenciju.