U tom razgovoru je priznao: 'Iskreno ću vam reći kako svaki dan molim Boga da dečki koji ulaze u MiG nakon toga i slete. Svaki dan molim Boga da se nikome ništa ne dogodi. Remont tih aviona je napravljen kako je, problema ima puno, neispravnosti je puno, stari su…”.
Dvije godine za pripremu
Jutarnji list prenosi kako je Krstičević objasnio da bi Hrvatska, ukoliko bi ove godine bila donijeta odluka o nabavci novih vojnih zrakoplova, iduće dvije godine morala potrošiti za pripremu infrastrukture.
'Treba još vremena za izbor i edukaciju pilota, tehničara, što znači da bismo dva do četiri nova vojna aviona na nebu mogli imati tek 2020.', smatra Krstičević i dodaje kako je to najsloženiji projekt.
Nije isključen ni leasing
Naveo je i da se istražuju sve moguće opcije ne bi li se donijela dugo odgađana odluka i ove godine dao zahtjev za ponudu. 'Tek ćemo vidjeti hoće li to biti kupnja vojnih zrakoplova ili leasing… Potrebno nam je ratno zrakoplovstvo. Ako želimo biti država i da nas drugi smatraju državom, treba nam ta sposobnost. Eksperti istražuju sve moguće opcije kako bi se izabralo najbolje. Ne želimo da to bude samo kupnja novih zrakoplova, nego investicija, ulaganje koje će nositi i neko novo radno mjesto”, naglasio je Krstičević.