Politički analitičari smatraju da političari u ovih 25 dana nisu uspjeli napraviti željeni učinak kod birača. Javnost umorna od politike, ljeto i besparica učinili su svoje.
Skupova je bilo manje no inače u kampanjama, ali i samih simpatizera koji su bili spremni izaći na trgove i podržati ih.
Vulgarni politički obračuni dodatno su odbili građane.
"U zadnje vrijeme nismo imali takvih ekscesa. Možda zbog toga jer su kampanje koje su vodili Tomislav Karamarko i Zoran Milanović bile toliko agresivne da dodatne agresije više nije trebalo", kaže politički analitičar RTL-a Ivan Rimac.
"Kreativno jedna od lošijih kampanja koje smo gledali, financijski najlošija, stranke nemaju novaca. Male stranke i kandidati koji se bore za preferencijalne glasove su daleko najkreativniji", analizira Krešimir Macan.
MOST je od početka u kampanji od vrata do vrata, a HDZ je, tumači Rimac, preko Andreja Plenkovića potpuno personalizirao kampanju na što je SDP odgovorio agresivnijim stilom.
"Ta agresivna kampanja je nešto što je SDP na neki način unio u kampanju i to je obilježilo cijelu kampanju. Mislim da se više govorilo o izjavi Milanovića na sastanku s braniteljima nego o bilo čemu drugome", kaže Rimac.
Macan boljom ocjenjuje HDZ-ovu kampanju.
"Ako hoćete govoriti o cjelokupnom dojmu kampanje najbolje ostavlja HDZ. Postoji nekakva glava i rep. Kampanja je formalno super organizirana i jakog intenziteta. Kod SDP-a se stječe dojam da su imali dobru priču s početka i onda su se negdje pogubili i da im je pao intenzitet, tek ga sada pojačavaju zadnjih par dana", smatra Macan.
A uz intenzitet očekuje se i dodatno dizanje tenzija.