PORUKA ZA SKEPTIKE /

Rimac iznenadio: 'Naši dragi sugrađani se nadaju da smo 'jedva sklepali' jedan komad. Morat ću ih razočarati - imamo ih već 16'

Image
Foto: Facebook

Mate Rimac pojasnio je koliko su hiperautomobila C-Two (Nevera) proizveli i kako su ih testirali

2.6.2021.
11:43
Facebook
VOYO logo

Mate Rimac oglasio se na Facebooku samo dan nakon što su iz njegove tvrtke obznanili lansiranje proizvodne verzije svoje druge generacije hiperautomobila koji je dobio prigodni naziv - Nevera.

Iako je proizvodnja ograničena na 150 vozila, a cijena svakog je dva milijuna eura, isporuke kupcima kreću ove godine. Rimac u svojoj objavi, koju prenosimo u cijelosti, navodi da je ponosan na rezultate testiranja i globalni odjek u medijima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OVO JE NEVERA! /

Hiperautomobil Mate Rimca ima novo ime: Upoznajte njegove brutalne performanse i cijenu koja je - isto takva

Image
OVO JE NEVERA! /

Hiperautomobil Mate Rimca ima novo ime: Upoznajte njegove brutalne performanse i cijenu koja je - isto takva

Ponosni na rezultate

"Ponosni smo na rezultate testiranja Nevere i globalnog odjeka u najjačim publikacijama. Dosta je velika stvar da auto, koji je inače jedan od najkompleksnijih mogućih proizvoda, razvijen i proizveden u zemlji u kojoj nisu postojale kompetencije za takav poduhvat, smatran vrhuncem trenutno mogućeg - rekao bih s punim pravom. Najsnažniji i najbrže ubrzavajući serijski auto ikad (dokazano testovima), najveći kapacitet baterije ikad u serijskom autu (120 kWh), najbrže punjenje (500 kW), najčvršća struktura ikad (70.000 Nm/°) itd."

'Sklepali' 16 Nevera

"Neki naši dragi sugrađani se nadaju da smo 'jedva sklepali' jedan komad koji su novinari testirali pa da će neće doživjeti proizvodnju 150 komada. Morat ću vas razočarati - C2 projekt (sada Nevera) je ozbiljan projekt, za koji je već proizvedeno svih 16 prototipova (ne računajući platforme koje radimo za jednog drugog proizvođača, kojih je još jednom gotovo isti broj proizveden) a novinari su testirali 3 različita automobila. Na ovom slide-u je svaka slika jedan proizveden auto (osim ova dva 'bucks'). Na žalost, većina tih auta je, nakon testiranja na stazama i cesti, morala na crash testiranje. Jedan od auta koje su novinari vozili će također završiti na finalnim homologacijskim testovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Btw. Gotovo sve homologacijske testove (kojih je tisuće) smo već prošli, sada radimo finalne testove uz 'witnessing' (svjedočenje) homologacijskog autoriteta. Dakle, testiranja se ponavljaju više puta, obično se ne radi certifikacijski test iz prve nego se testira više puta da se dobije sigurnost u prolazak uz svjedoka tako da očekivamo finalnu EU i US certifikaciju prije isporuke prvih Nevera kupcima", pojasnio je Rimac na Facebooku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo