U vrgoračkim gradskim ustanovama i tvrtkama u zadnjih je mjesec dana popunjeno par radnih mjesta. Na mala su vrata, piše Slobodna Dalmacija, primljeni dispečer u 'Komunalno', komunalni redar u gradsku upravu i medicinska sestra u Dječji vrtić 'Pčelica'. Upravo je ovo posljednje uzrokovalo uzburkane duhove. Naime, u vrtiću je posao dobila kćer ravnateljice.
'Čisti sukob interesa'
'Na raspisani natječaj pristigle su dvije prijave. Jedna je bila od ravnateljičine kćeri koja je imala završenu višu medicinsku školu, a neslužbene informacije govore da je njezina generacija bila oslobođena stažiranja. Druga molba je pristigla iz Zagreba, kandidatkinja također ima višu medicinsku školu, odradila je "staž" i ima licenciju za rad. Upravno vijeće naše ustanove se sastalo, a od sedam članova, šest ih je nazočilo sjednici. Od toga ih je pet glasalo da se zaposli ravnateljičina kći, a jedna osoba je bila suzdržana. Da se razumijemo, nama u vrtiću treba medicinska sestra, ali ovo je čisti sukob interesa', rekao je izvor iz Dječjeg vrtića 'Pčelica'.
Predsjednik Upravnog vijeća gradske predškolske ustanove Ivan Šarić tvrdi da nema što objasniti oko ovog zapošljavanja te dodao 'U Vrgorcu je svatko svakome nešto'. Ravnateljica Snježana Vuleta također nije htjela previše komentirati. 'Nemam što reći na tu temu, molim vas da me ne zovete zbog toga, imam puno posla', rekla je Vuleta.
Pranić govorio da treba smanjiti administraciju
Svo troje novozaposlenih na neki su način bliski Nezavisnoj listi mladih (NLM) koja u neformalnoj koaliciji sa SDP-om upravlja Vrgorcem. Dispečer je NLM-ov operativac kojeg se može vidjeti na fotografijama s brojnih skupova te političke opcije. Komunalni redar je i gradski vijećnik NLM-a.
Gradonačelnik Ante Pranić unazad par mjeseci govorio je kako 'zbog rezanja troškova mora doći do otpuštanja u gradskim firmama i ustanovama', ali je naglasio i kako je 'HDZ u svojemu mandatu na izmišljena radna mjesta uhljebljivao svoje kadrove'. Tako je otkaz dobio dio radnika u Gradskoj čistoći i vrtiću zbog 'racionalizacije troškove i smanjivanja nepotrebne administracije'.