snažna kampanja /

Provjerili smo: Kako se Hrvatska predstavila na Svjetskoj burzi turizma u Londonu

Lani je Hrvatsku posjetilo 19 i pol milijuna turista, ali prostora u predsezoni i postsezoni itekako ima

5.11.2018.
18:50
VOYO logo

Lani je Hrvatsku posjetilo 19 i pol milijuna turista, ali prostora u predsezoni i postsezoni itekako ima za onaj tip turista koji će u Hrvatsku dolaziti zbog gastronomije, kulturne i povijesne baštine te aktivnog odmora.

Oni koji dolaze preko ljeta zbog klasičnog odmora na moru imat ćemo i dalje – uvjereni su u Ministarstvu turizma, pa sada moramo osvajati daleka tržišta s kojih turisti mogu dolaziti 365 dana u godini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među 5 tisuća izlagača iz čak 185 destinacija na najvećoj Svjetskoj burzi turizma u Londonu svoje mjesto pod suncem traži i Hrvatska. Ali sunce i more više odavno nisu ono što se promovira u prvom planu. Klijentela koja to traži ionako dolazi sama.

"Svaka regija ima svoju nišu i što promovira i u kom smjeru ide. Negdje je to kultura, negdje gastro, u nekom drugom dijelu Hrvatske je to aktivni turizam. Ista stvar je s agencijama. Agencije se pokušavaju maksimalno specijalizirati", kaže Tomislav Fain, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz tradicionalna tržišta poput njemačkog, austrijskog, talijanskog ili češkog Hrvatska snažnu kampanju provodi u SAD-u, Kini, ali i u Velikoj Britaniji odakle je ove godine u Hrvatsku na odmor došlo 850 tisuća Britanaca. U Londonu je Hrvatska trenutno hit destinacija.

"Hrvatska? Nikad nisam bila, ali imam mnogo prijatelja koji su bili. To je popularna destinacija za odmor", govori Nina iz Velike Britanije.

"Čuo sam da su žene divne, tako da bih vjerojatno trebao otići", poručio je njen sunarodnjak Levon.

"Da želim ići, nema razloga da ne odem u Hrvatsku", jasno će Tom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A dogodine će u Hrvatsku doći i više Britanaca. Barem 3 do 5 posto više – siguran je hrvatski ministar turizma.

"Prve informacije s ovog tržišta su optimistične, pozitivne. Jedan od najvećih touroperatora je kompanija s kojom smo razgovarali Jet To Come jutros. Njihove brojke za 19-tu godinu daju da su prodali već više od 20 posto kapaciteta", ističe ministar turizma Gari Capelli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prva asocijacija na Hrvatsku mnogima je i dalje Dubrovnik, pa su Britanci čine čak petinu svih dubrovačkih turističkih brojki. Ali, Dubrovčani već godinama paralelno rade i na dalekim tržištima 

"Radimo već duže vrijeme posebne marketinške kampanje na tržištu SAD-a (blic) Dubrovnik je bio taj koji je prvi otvarao tržište i Hrvatsku na dalekim tržištima. Tako je bilo i s Japanom, i s Korejom, i s kinom, i s Indijom. To su tržišta na kojima i dalje intenzivno radimo", ističe Romana Vlašć, direktorica TZ Grada Dubrovnika.

Hrvatska sada traga za cjelogodišnjim tržištima.

Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo