Coolinarika.com, najveća regionalna kulinarska web-platforma te s više od 200.000 recepata jedna od stranica s najvećim brojem recepata na svijetu, nakon 18 godina postojanja i deset godina od posljednje izmjene doživjela je velike konceptualne promjene s kojima je potpuno prilagođena potrebama svojih korisnika.
Predstavljanje nove stranice Coolinarika.com održano je na online događanju 15. ožujka 2021. u 13:00 sati i moglo se pratiti na stranicama Coolinarike putem streaming linka. Predstavili su je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke, Vanja Bertalan, CEO agencije Human koja je radila na projektu, i Domagoj Sever, food i travel bloger, uz stand-up komičara Ivana Šarića u ulozi voditelja moderatora.
U opuštenoj atmosferi, uz razgovor sa Šarićem, glavni akteri pripremali su recept Čokoladna Muffin torta – koji im je odabrala Coolinarika upravo prema njihovim željama i idejama, a usput su i predstavili što ona još sve može i zna.
Nova Coolinarika razumije svoje korisnike i nudi personalizirani pristup s trenutačnim kulinarskim rješenjima
Nova Coolinarika jednostavnija je za korištenje, omogućava brzo snalaženje i lak dolazak do upravo onog recepta koji vam treba. Ona je progresivna web-aplikacija (PWA) odnosno web-stranica prilagođena za mobilne uređaje kao prirodan odgovor na potrebe korisnika pametnih telefona. Pristupiti joj se može i kao mobilnoj aplikaciji, ali i na stolnom računalu.
Popis za kupnju još je jedna od njezinih praktičnih funkcionalnosti gdje se lako, iz željenog recepta, sve namirnice koje on sadržava jednostavno pretvaraju u popis za kupnju. Odlazak u dućan sada je ciljan – jer popis je uvijek u džepu.
Takozvane Kolekcije omogućavaju korisnicima da željene recepte lako kategoriziraju i organiziraju te sami stvaraju vlastite kategorije recepata – primjerice jela s ribom, blagdanski recepti, razne pizze, variva, predjela…
Za one kojima nedostaje ideja ili su pak zaboravili otići u kupnju nudi se praktična funkcionalnost U hladnjaku imam/nemam koja kroz posebnu tražilicu nudi mogućnost da korisnik odabere koje namirnice ima, a koje nema u hladnjaku i kuhinji te na temelju toga Coolinarika daje preporuku recepata koji točno odgovaraju zadanim kriterijima.
„Coolinarika je neupitno jedan od najjačih promotivnih projekata Podravke. Ono što su u 70-ih i 80-ih bile Male tajne velikih majstora kuhinje, to je u 2000-tima postala Coolinarika – mjesto koje ljudima daje inspiraciju i konkretne ideje što skuhati. Tijekom 2019. pojavila se potreba da moderniziramo Coolinariku, svjesni kako sve što je digitalno, brzo raste i treba se razvijati. Te smo godine radili pripreme i istraživanja, a cijelu 2020. vrijedno smo radili na projektu izmjene Coolinarike. Tako sada možemo predstaviti ne samo lijepu nego i pametnu kulinarsku stranicu koja je zapravo web-aplikacija. Personaliziranim pristupom s trenutačnim rješenjima Coolinarika postaje osobni asistent u kulinarskim avanturama te neizostavna pomoć dostupna u svakom trenutku. Vođeni idejom da je „lakše skuhat' nego smislit'“, ponosna sam što Podravka u ovom trenutku sa svojim potrošačima može podijeliti ovakvu modernu, inovativnu, brzu i lako dostupnu kulinarsku platformu, za koju ne sumnjam da će još više i bolje ispuniti očekivanja svakog od dosadašnjih, ali i budućih korisnika“, rekla je Marinka Akrap.
Jednostavna za korištenje, tehnološki napredna, a praktična za snalaženje
Na prirodan, razumljiv i koristan način Coolinarika olakšava pronalazak inspiracije, pripremu slasnih zalogaja i stvaranje novih, uspješnih kulinarskih priča, što joj omogućavaju razne tehnološke promjene.
U srcu nove Coolinarike nalazi se algoritam, nazvan Taste Machine, koji „razumije“ sve o hrani – analizira namirnice, recepte, prigode i trendove – pa uzimajući pritom u obzir i osobni interes svakog korisnika, predlaže sadržaje koji bi mu se mogli svidjeti. Coolinarika je također „naučila jezik regije“ jer njezin algoritam sada razumije da su „rajčica“, „paradajz“ i „pomidor“ ista namirnica, što je rezultiralo preciznijom klasifikacijom svih recepata i grupa jela te posljedično lakšim snalaženjem za posjetitelja i boljim preporukama sadržaja za svakoga. Također, kako bismo razumjeli prehrambene trendove i sezonalnost, analizirali smo čak pet godina podataka o posjećenosti različitih recepata, tagova i korištenja tražilice. Na temelju toga izračunali smo sezonalnost za svaki recept, namirnicu i jelo, po mjesecima u godini, te čak i po danima u tjednu, pa se tako posjetiteljima na stranici nude precizno pogođeni sadržaji, primjerice – riba petkom, najbolja jela od šparoga u proljeće, osvježavajuće salate u kolovozu.
„Jako sam sretan što već 15 godina s Podravkom uspješno surađujemo, a to je potvrda da se međusobno jako dobro razumijemo. Ponosan sam što sudjelujemo u rastu i razvoju Coolinarike te smo je doveli tu gdje je sad. S novom Coolinarikom vratili smo fokus upravo na hranu i na korisnika kao pojedinca jer Coolinarika sada na temelju njegovih želja i potreba daje odgovor upravo na to ključno pitanje: „Što da danas skuham?“. Korisnici među ostalim sada imaju mogućnost riješiti i svojevrsni upitnik o tome primjerice koje svjetske kuhinje vole, koje namirnice vole/ne vole pa na temelju tih odgovora Coolinarika predlaže recepte i sadržaje koji odgovaraju njihovim potrebama. Ono što je nevidljivo prema van, ali iznutra je iznimno važno za novu Coolinariku upravo je Taste Machine“, izjavio je Bertalan.
Za pronalazak inspiracije, korisnih preporuka ili baš onog recepta kojim ćete oduševiti sebe i druge, otkrijte novu Coolinariku na https://www.coolinarika.com/
Coolinarika je, zahvaljujući upravo korisnicima koji su godinama dijelili svoja znanja, iskustvo i savjete, postala najveća mrežna stranica vezana uz kulinarstvo u regiji te ujedno jedna od stranica s najvećim brojem recepata na svijetu. Ona je široko poznata i prepoznata kao svakodnevno korisna platforma za razmjenu ideja i pomoć pri kuhanju. Od 2003. godine, otkad postoji, vodila se strašću kao receptom za uspjeh, što se pokazalo dobitnim. S više od 200.000 recepata, većinom korisničkih, Coolinarika za više 4,5 milijuna posjetitelja mjesečno već 18 godina odgovara na pitanje „Što i kako skuhati?“.