Korčula Hotels i ove se godine, po peti put, samostalno predstavila na najvećem turističkom sajmu na svijetu - ITB 2019 u Berlinu.
"Za predstojeću turističku sezonu osjeća se oklijevanje, kako agencija, tako i gostiju, vezano uz booking iz europskih zemalja, ali moramo napomenuti kako jača interes i rastu brojke, kad su u pitanju zemlje Azije (Kina, Tajvan, Japan…), SAD i Kanada, kao i Australija", kazala je Ivana Hatvalić Poljak, predsjednica uprave HTP Korčula.
Dodala je i kako ih raduje rast interesa s tih emitivnih tržišta. Njemački gosti trenutno su na razini lanjskih pokazatelja.
"Korčula se profilirala kao poželjna destinacija zadnjih nekoliko godina, te vjerujemo kako će se pozitivan trend nastaviti i ove sezone. Kao novitet ove godine, istaknuli bismo Instagram kutak na našem štandu te već tradicionalnu autohtonu korčulansku ponudu vina, sireva i slastica", rekla je Hatvalić Poljak.