Jedna je osiguravateljska kuća nedavno nekolicini svojih korisnika poslala obavijest o prekidu ugovora o osiguranju, odnosno da isti neće biti produženi.
Među njima je i Siščanka Jadranka koja je za Jutarnji list ispričala kako joj je dosadašnja osiguravajuća kuća rekla zbogom jer je previše bolesna.
Kaže nazvala ju je djelatnica osiguranja i rekla da za 20-ak dana istječe njezina polica osiguranja koju, zbog velikih troškova, neće ponovno sklopiti.
"Ne možemo pratiti vaše troškove", rečeno je gospođi Jadranki koja je u travnju prošle godine nije završila na bolničkoj intenzivnoj. Otad je sve češće u bolnici i na pretragama. No, kazala je za Jutarnji list kako je u posljednje vrijeme odlazila samo na redovite kontrole, važenje krvi te je imala trošak za 3 lijeka mjesečno. Ukupno, kaže, to iznosi oko 100 kuna.
Kasnije je od službenice osiguravajuće kuće doznala kako su njezini troškovi bili oko 3300 kuna. To su troškovi zbog kojih su joj odbili produžiti ugovor o osiguranju.
" Ovako se loše i jadno nisam osjećala ni kad su mi spašavali život. Nesigurno i povrijeđeno. Zar dopunsko osiguranje treba samo zdravim ljudima?", pita se Jadranka.
Slično je doživjela i gospođa Petra. "Onkološki sam pacijent i zato su mi otkazali uslugu. Nisu pristali ni na moj prijedlog da mi povećaju cijenu police, ali sad se pitam zašto mi onda nisu vratili barem dio mojih uplata s obzirom na to da godinama nisam trošila ništa", kazala je Petra.
Iz osiguravateljske kuće kazali su da je pokriće police dopunskog osiguranja neograničeno sve dok traje osiguranje. "No zbog toga što je nastup osiguranog slučaja izvjestan, a što je u suprotnosti s osnovnim principima osiguranja, kao i sa Zakonom o obveznim odnosima, nismo u mogućnosti ponuditi policu u nešto manje od jedan posto slučajeva”, stoji u odgovoru kojeg su poslali Jutarnjem listu.