Shvativši da je ostala bez struje, šokirala se, to više što tvrdi da je podmirila sva dugovanja u proteklom razdoblju, a Elektroslavonija ju tereti za dug veći od 3.000 kuna.
''Ne znam što mi je nevjerojatnije, činjenica da su mi isključili struju jer navodno nisam podmirila dug, ili to što mi nitko nije decidirano rekao za koje sam razdoblje dužna.
Najprije mi je u HEP-u rečeno da je dug iz 2014., a kad sam im prikazala uplaćene rate, rekli su da je za 2013. godinu. Pokazala sam im da sam i to platila, pa su onda rekli da sam dužna za 2008. godinu. Osim toga, uputila sam prigovor za vrijeme čijeg mi rješavanja zakonski ne smiju isključiti struju. Ipak su to učinili, a šokirana sam i što sam dobila opomenu tijekom vikenda s rokom uplate, a struja mi je isključena dan ranije'', ispričala je za Glas SlavonijeNikolina.
Bez struje ostala osam dana ranije nego što je bilo propisano
Ta mlada majka kaže kako ni to nije sve. Naime, preko interneta je uspjela pogledati svoje stanje kao potrošača i ondje stoji napomena kako će joj struja biti isključena 4. listopada. Ipak, ona i njezino dijete ostali su bez struje čak osam dana ranije.
Zanimljiv je, kaže nadalje, i iznos duga koji je na nekoliko mjesta različit. Straka tvrdi da je u razgovoru s djelatnikom HEP-a doznala da bi mogla uplatiti polovinu iznosa i da će joj potom uključiti struju. Odlučna je ipak, kaže, ne platiti dvostruki iznos, to više što je riječ o visokim ratama te naglašava da joj nije ni pojašnjeno zbog čega joj rate dosežu 700-tinjak kuna mjesečno, iako nema nikakvih dodatnih potrošača poput perilice za posuđe, protočnog bojlera i sl. Štoviše, vodi računa o potrošnji pa rublje pere noću, no sve to još i može izdržati, no ovu nepravdu, kako naziva postupak HEP-a, nipošto ne.
U odgovoru HEP-a stoji kako je 21. kolovoza Straka dobila opomenu za dug u iznosu od 3383,14 kn te da su na poleđini bile ispisane otvorene stavke dugovanja s naznakom na koje se razdoblje odnose.
''Poznavajući ekonomsku situaciju naših kupaca, nismo odmah krenuli u isključenje, već smo pričekali još nekoliko dana s otvaranjem zahtjeva i radnih naloga kako bi kupci imali priliku podmiriti dugovanja ili s nama sklopiti ugovor o reprogramu duga. Zahtjev za isključenjem obavljen je tek 26. rujna jer su u međuvremenu upućena dva pisana prigovora. Straka je neredoviti platiša duži niz godina i s njom smo sklapali dogovore o reprogramu duga, a zbog nepoštovanja rokova plaćanja raskinuli smo ih'', stoji u njihovom odgovoru.
Jeste li i sami imali problema u ostvarivanju svojih potrošačkih prava? Poslali su vam račun za koji nemate pojma da ste ga napravili? Nudili su vam staru ragu u zamjenu za smartphone koji je na popravku? Prebacivali su vas s korisničke podrške, na poslovnicu do servisera i natrag? Nisu htjeli priznati reklamaciju? Takva i slična iskustva javite nam na naš mail vijesti@portal.net.hr
http://www.glas-slavonije.hr/248558/3/Straka-Iskljucili-su-me-protuzakonito-platila-sam-sve-rate-u-2013-i-2014