najuspješnija do sad /

Ovo je najbolja turistička sezona u povijesti: na Jadranu odmara više turista nego rekordne '86 godine

Iako se noćenja dolasci i zarada još zbrajaju, sve upućuje na to da bi 2017. mogla biti najuspješnija turistička sezona u povijesti

25.8.2017.
18:27
VOYO logo

Hrvatska je uskočila u rekordnu turističku sezonu, a gosti zasad o Lijepo našoj imaju samo dobro mišljenje, ljetovali u Dalmaciji ili Istri. 

"Split je vrlo lijep i povijesni grad koji su mi prijatelji preporučili da obavezno posjetim", izjavio je Daniel, Rusija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Split i Hrvatska općenito imaju prekrasne plaže i dobar noćni život" rekla je Christina, Egipat.

"Vrlo lijepa zemlja, mi smo malo obišli Pulu i Poreč, prekrasno je" reko je Chrisopher, Belgija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz Hrvatske turističke zajednice kao strateški cilj za ubuduće ističu rasterećenje glavnog dijela sezone, odnosno produženje i na hladnije mjesece. Ipak rekordna noćenja u hotelima u Istri, nikoga ne iznenađuju.

"Ovo je definitivno najuspješnija sezona, ove  godina sa indeksom rasta od osam posto i prešli smo dva milijuna noćenja", rekla je Eva De Zan Prusina, glasnogovornica hotela Plava laguna.

Iako zadovoljni sa sezonom hotelijeri u Splitu prepoznaju i probleme. 

"Više nas treba zanimati što će biti za pet ili deset godina i da li prihvaćamo u godinama koje dolaze da imamo samo gužvu špici sezone. Meni nije zabavno u listpadu smanjiti broj zaposlenih sa 250 na 120 ljudi", reko je Michael Caspar, generalni direktor hotela Radisson Blue Split.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog toga Splitsko-dalmatinska županija priprema strategiju s ciljevima razvoja, ali i studiji opterećnosti. 

"Zato što moramo imati studiju nostivnosti turističkih kapaciteta radi toga da znamo koliko pojednina destinacija temljem infarstrukture i ostalih stavri može primiti gostiju", rekla je Blaženko Boban, splitsko-dalmatinski župan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cilj glavnog turističkog ureda je rasteretiti glavnu sezonu, a produžiti pred i posezonu. Plan je poticati projekte koji će ići u tom smjeru.

"U utorak sam imao razgovor sa aviokompanijom koja ima 4 avio prijevoznika i turoperatorom i koji žele ostavriti neke programe u zimskim mjesecima, dakle od studenog ove godine do travnja iduće godine", reko je Kristijan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Sezona bi se mogla pokazati rekordnom, a planovi za budućnost korisnim jer Hrvatska se već trebala odrediti se u kojem smjeru u razvoju turizma želi ići.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo