Ogorčena čitateljica: 'Doživjela sam zetovski bezobrazluk na najjače!'

Jedna se naša čitateljica požalila da je u srijedu navečer doživjela neugodnu i sramotnu epizodu s vozačem ZET-ovog autobusa.

23.5.2013.
11:48
VOYO logo

Priča o nepriznavanju karata za vožnju kupljenih putem mobitela sve je više. Mnogi su se građani našli u takvoj situaciji, a glavni krivac navodno je Facebookova aplikacija za besplatne karte koja je doživjela procvat ove godine.

No, činjenica je da velika većina njih zaista kupuje karte putem mobitela, pa stoga čudi takvo ponašanje pojedinih ZET-ovaca prema vlastitim korisnicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U neugodnoj situaciji u kojoj je ostala i bez vožnje i bez novca, našla se i jedna naša čitateljica, čiji mail prenosimo u cijelosti.

''Jučer u 20 sati doživjela sam zetovski bezobrazluk na najjače! Dakle, kupila sam kartu preko mobitela u 19:56, čim sam ugledala bus br. 234 na stanici Arena Zagreb, uđem u bus i vozač hladno i bezobrazno počne uvjeravati mene i još dvije cure da te karte nisu važeće i da ako se hoćemo voziti, moramo kupiti kartu kod njega za 15 kn.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naravno da je nisam htjela kupiti jer sam upravo potrošila 12 kn +0,65 lipa naknade operateru i nakon nekoliko minuta raspravljanja sam izašla iz busa. Zatražila sam ga ime i prezime, što nije htio dati, pa sam zapisala registraciju i s kopijom karte poslala ZET-u na mail.

Takve priče su česte u zadnje vrijeme

S obzirom da ovo nije izoliran slučaj i u zadnje vrijeme često čujem takve priče, a i čitam na Facebookovim stranicama ZET besplatna karta i Uhvati zetovca, odlučila sam vam javiti. Više se ne radi ni o tih 12 kn, nego o tome da očito oni više ne prihvaćaju karte kupljene preko mobitela, te njihovom obrazu i bezobrazluku da maltretiraju ljude koji su im voljni platiti kartu.

Vrlo vjerojatno moja prijava neće značiti ništa i takvi "gosponi" vozači i kontrolori, nažalost, ne dobivaju nikakvu sankciju, no jedina opcija koja preostaje građanima jest javiti medijima da barem vi pokušate stupiti u kontakt s njima i dobiti bilo kakvo objašnjenje zašto ne priznaju kupljene karte putem mobitela.

Nadam se da ćete barem istražiti cijelu stvar, ako ni zbog čega drugoga, onda zbog pravednosti jer oni plaću dobivaju od naših novaca'', napisala je u mailu ogorčena čitateljica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Žao nam je ako je naša korisnica doživjela bilo kakvu neugodnost, poručili su iz ZET-a

Za objašnjenje ove situacije upitali smo i Nikolu Tomljenovića iz odnosa s javnošću ZET-a, koji je za Danas.hr rekao da će poduzeti sve mjere da sazna što se točno dogodilo u što kraćem roku, te se ispričao ako je korisnica njihovih usluga doživjela bilo kakvu neugodnost sa strane ZET-a.

''Žao nam je ako je korisnica naših usluga doživjela neugodnost s naše strane'', rekao je te dodao da će poduzeti sve mjere da saznaju što se točno dogodilo te da se o konkretnom slučaju očituju u što kraćem roku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo