NEZADOVOLJNA KORISNICA HTJELA OBJAŠNJENJE OD HEP-a PA POŽALILA: /

'Takvo što sam od njih i očekivala'

Image
Foto: Dino Stanin/PIXSELL

Osim što neki građani mjesecima ne dobivaju račune za struju, na širem dijelu Lapada u zadnje vrijeme često ostaju bez struje.

24.5.2018.
23:35
Dino Stanin/PIXSELL
VOYO logo

Stanovnici dubrovačkog područja već neko vrijeme imaju dosta primjedbi na rad HEP-a. Osim što neki građani mjesecima ne dobivaju račune za struju, na širem dijelu Lapada u zadnje vrijeme često ostaju bez struje.

Na to se Dubrovačkom dnevniku požalila jedna čitateljica dodajući da se ne radi o neobičnoj pojavi, ali žali se da nitko ne objašnjava zašto do toga ne dolazi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Do prekida opskrbe električnom energijom je došlo jučer, prekjučer i prije nekoliko dana. Struja svako malo nestane i zbog toga mi je router prestao raditi, mašina od robe mora ponovno vrtjeti i slično. Nitko ne daje nikakvo objašnjenje zašto uopće do toga dolazi", kaže Dubrovkinja, a kako bi dobila pojašnjenje zvala je HEP.

"Sat vremena sam na automatu slušala da sam prva na listi čekanja. Naravno da sam nakon više od sat vremena sama prekinula liniju i nisam dočekala javljanje operatera. Takvo što sam i očekivala nažalost", požalila se žena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo